fredrikstad sykehus

1 til?

Andre møte med forumet
Hei. Jeg kommer på besøk. Skal ikke få baby før i januar... Men jeg lurte på om noen av dere hadde snakket med lege/jordmor om Fredrikstad sykehus? Det åpner jo nytt i november Tror jeg

Fredrikstad flytter til kalnes i november rundt min termin :p spent på hvor jeg havner. Foreløpig flyttedato av avdelingen er 3-4 november..
Håper på kalnes, der får du lystgass og badekar, min redning sist. Nå har de kutta lystgassen på fredrikstad

Sykehuset har allerede åpnet, men føden åpner ikke før i november. De flytter vel avdeling for avdeling. Kjenner jeg absolutt Ikke vil reise til Sarpsborg for å føde, så jeg håper nesten det skjer for fort til at jeg rekker å komme dit når det skjer... :-P. Grunnen til at de har kutta lystgassen er fordi det ikke er godt nok ventilert på føden i Fredrikstad pr. I dag, noe det heller ikke vil bli siden de skal flytte.. Jeg som håpa på at nye sykehuset ikke skulle åpne før neste år :-/

Fredrikstad flytter til kalnes i november rundt min termin :p spent på hvor jeg havner. Foreløpig flyttedato av avdelingen er 3-4 november..
Håper på kalnes, der får du lystgass og badekar, min redning sist. Nå har de kutta lystgassen på fredrikstad
Men er det badekar tilgjengelig for hver enkelt da? Der jeg fødte sist skulle jeg egentlig i badekar, men fikk beskjed om at det var opptatt, så håper på å få prøvd det nå.

Men er det badekar tilgjengelig for hver enkelt da? Der jeg fødte sist skulle jeg egentlig i badekar, men fikk beskjed om at det var opptatt, så håper på å få prøvd det nå.

Det er jeg usikker på, kan svare etter fødsel. Jeg hadde badekar på b7 sist, så har ikke tenkt over at ikke alle fødestuene på den avdelingen ikke hadde

Back
Topp