M MammaTilEnSnupp Forelsket i forumet 13 Okt 2010 #1 Noen som vet om dagmammaer i dette område?? Trenger som "tilringnings"dagmamma... Altså ingenting fast
Noen som vet om dagmammaer i dette område?? Trenger som "tilringnings"dagmamma... Altså ingenting fast
Surita Elsker forumet 13 Okt 2010 #2 Hjelper å dytte! [:D] Hadde jeg bare hatt mer energi og vært mer trygg på å håndtere andres barn skulle jeg meldt meg.
Hjelper å dytte! [:D] Hadde jeg bare hatt mer energi og vært mer trygg på å håndtere andres barn skulle jeg meldt meg.
elisandr Forelsket i forumet 13 Okt 2010 #3 ORIGINAL: MammaTilEnSnupp Noen som vet om dagmammaer i dette område?? Trenger som "tilringnings"dagmamma... Altså ingenting fast Jeg har en dagmamma på Rolvsøy, men nå har ho jo mine 2 der allerede. Vet ikke om ho er interessert/kan/orker å ha flere...
ORIGINAL: MammaTilEnSnupp Noen som vet om dagmammaer i dette område?? Trenger som "tilringnings"dagmamma... Altså ingenting fast Jeg har en dagmamma på Rolvsøy, men nå har ho jo mine 2 der allerede. Vet ikke om ho er interessert/kan/orker å ha flere...