Freddans skravledings 25(!) august

ORIGINAL: Lisbeth83

jeg vil ikke være her alene....

såså... Vi er her!!!!

Vært ute og trilla og håper Ben tar ettermiddagsluren sin nå, før mat... Så blir det alle mulige triks i å holde ham våken til sengetid i kveld[8|]

Hei snupper! Fælt som det er blitt skravla her i dag, men selvsagt ingen her når jeg titter innom... Typisk!

Anyways, skulle bare innom her og stemme på ukas bilde, men finner ikke tråden for det. Er det ikke i dag avstemminga begynner da... på fredag? Skal på kurs i helga, så må få gjort det i dag. Så da starter jeg liksågodt avstemmingstråden, jeg. Håper det er greit, Lisbeth - ikke meninga å ta fra deg tillitsvervet, men... [&:]

HALLOEN, JA NÅ HADDE DET VÆRT STIL HAR I NOEN TIMER SER EG.
EG MED BLEI KASTA UT I STA[:(]

ORIGINAL: Lisbeth83

Så skjønn Sofie er[:D]

TAKK FOR DET LISBETH83, JA EG SYNES SJØL EG HAR GJORT EN GOD JOBB DER.[;)]

ORIGINAL: BabyMama

Hei snupper! Fælt som det er blitt skravla her i dag, men selvsagt ingen her når jeg titter innom... Typisk!

Anyways, skulle bare innom her og stemme på ukas bilde, men finner ikke tråden for det. Er det ikke i dag avstemminga begynner da... på fredag? Skal på kurs i helga, så må få gjort det i dag. Så da starter jeg liksågodt avstemmingstråden, jeg. Håper det er greit, Lisbeth - ikke meninga å ta fra deg tillitsvervet, men... [&:]

Nei, uff - ombestemmer meg. Blei så omfattende å skulle sette opp liste med alle bildene, så overlater dette til proffen Lisbeth. Nøyer meg med å si hvem jeg stemmer på denne gangen. Hm... vanskelig, vanskelig, men tror det blir Tina82s lille sjarmør (bilde nr 10). Skal tidlig krøkes, ja [;)][:)][:D]

hei hei..
hadde jo helt glemt av bildeavstemninga[8|]
hihi..
men skal starte med det nå[:D]
sambo driver å lager middag/kvelds..
biff,fløtepoteter,brokkoli og hans SUPERGODE soppsaus[:)][:)]

nå skal vi spise...
nammis[:D][:D]

kos deg Lisbeth
Vi har spist Moussaka og hvitløksbrød med salat
Og nå koooooser Gira seg med et glass rødvin

....har alle lagt seg??
Er lys våken jeg, og lillegutt sover så godt!
Og nå er jeg på andre glasset med rødvin.....tjohooooheiiehei!

tittei! jeg har ikke lagt meg. Sambo har dratt opp til en nabo, så jeg sitter her for meg selv. Hvordan står det til med deg da, Gira?? Rödvin? ...det frister!! ...Men får ikke til å pumpe meg lenger, så da må nok puppene mine väre friske og tilgjengelige for nattens måltid(er) også..

Hvorfor får du ikke til å pumpe deg da Sol?
Har flere desiliter lagret i fryseren jeg...også må det jo brukes så jeg slipper å kaste det[:D]

oi... rødvin hørtes godt ut... hmmm....

Alt bare bra med dere da?

alt bra her!
sambo har besøk av en kompis, jeg sitter her[:D]
Hva gjør du i kveld Carina?

Amalie og jeg er alene hjemme.
Othilie er med bestemor i campingvogna.
Og Espen har nattevakt's helg.

Skal pumpe meg snart...

Tenkte jeg skulle fylle ut bv misse kåringen... Må inn i tenkeboksen da...
http://www.babyverden.no/forum/tm.aspx?m=1271322

Ellers da... Godt med rødvin? *jegåfikklystpå*

halla..
har ei lita ei som ikke skal sove inatt[8|][8|][8|]

jøss folk her ennå jo, tatt meg ltt rødvin jeg også... skål gira

ORIGINAL: gira

Hvorfor får du ikke til å pumpe deg da Sol?
Har flere desiliter lagret i fryseren jeg...også må det jo brukes så jeg slipper å kaste det[:D]

Ja, si det+ det kommer fint lite når jeg pröver.. HAr noe liggende i fryseren fra begynnelsen, men misttenker denne også for å väre smittet av sopp. Jeg og Emma har snart hatt sopp i 2 mnd nå. Jippi!!1 -not..

Svarer litt seint, surfet meg bort inne på generell. ...merkelig, dette[:D]

ja nå sitter vi her..
Tuva er lyse våken å sjarmerer oss totalt i senk..
smiler å styrer på som bare det...

å fjerter som en hel helt[8D]

skååååål squat!

Har lille Tuva fått bæsja da?

Hadde en forferdelig opplevelse i sted. Noah begynte plutselig å hyyyyylgrine, grein så han ikke pusta. Helt utrøstelig.
Fant ut at det var magen etterhvert, han spiste, også bæsja han bleien full!!
Nå sover han heldigvis kjempegodt[:D]
Men mor gråt like mye som Noah tror jeg...huffa

Back
Topp