Freddan!!!!

Jepp,jepp .....

Blir full rulle her idag også ....Sigve kommer,fordi det er planleggingsdag i BHG. Sa det var greit at han kom..

Hadde egentlig lyst å dra på shoppings med disse to i dag , men med 3stykk,så tror jeg det blir hjemme dag ...hehe

Heldigvis kommer de ikke samtidig ...Kaos om dem gjør det

I dag er det helgevask, så jeg skal utstyre guttene med hver  sin mopp og kost og legge meg på sofaen til dem er ferdig [;)]

God morgen alle[:)] Innom ein snartur. Heldigvis litt bedre i skuldra, men langt igjen. Sjukemeldt i tre veker føst. Skal til kiropraktor og akupunktur i dag. Må prøve alt! Nikoline har det fint. Mamman klarer berre å leike litt, men heldigvis er besta og sambo suverene[:D]
Håper alle her har det fint, får ikkje med meg så mykje her[:D]
Klem fra oss to her[;)]

mornings!
freddan ja, digg det med knallvær! men nå skal det visst bli lavtrykk igjen... [:-] får bare utnytte godværet før det forsvinner [:)]
i dag skal vi bare surre litt rundt ute før det blir grillings i parken med non folk på ettermiddan. sola skinner ii hvert fall og det er grrreat! håper bare magen min blir bedre, er såå vond [:-]

ha en fiiin dag alle! [:)]

Gooooooooooooooooooooooooood mornings sneller [:D]
Victoria og jeg sitter å glor på Disney channel og spiser frokost. I dag har jeg fri hurra. Spes siden det er så deilig ute. Skal snart komme oss ut nyte solen og det siste av sommeren.

Så fornuftig du er GG jeg har ingen fast vaskedag det syntes ha ha.

Jimn så godt du er blitt bedre i skuldra ta det med ro. Ikke gøy ha det vondt. Min mann hadde senebetennelse fysio og akupentur fungerte godt på han. Har ikke hatt noe vondt på lenge nå. Håper det fungerer på deg også

Tussi kos å se deg igjen [:)]. Håper du har det fint vennen. Ha det gøy på shoppings. Finnes det noe bedre, nei tror ikke det

Ha en kos dag med grlillings Miluna

Kooooos fra meg og tullemor

Goooooooooooood mooooooooorning all mamas!![:D][:D]
Har levert Preben i barnehage og vært der en stund sammen med ham,
nå skal jeg vaske hus, trimme litt, klage på den nye vogna vår -
som posten ødela[:'(] og så hente Preben igjen.. Så er det jobb i kveld..

Har fjernet alle bilder jeg nå, så blir litt kjedeligere, men har hørt noen
ekle historier og orker ikke tenke så mye på det.. legger ut bilder av og
til men kommer til å fjerne dem etterhvert!!

God helg damer!!! Vi skal bygge terasse, så det er bare å komme på
dugnad lørdag og søndag.. hehe[:)]

For en fantastisk dag. Tulla og jeg gikk en liten tur men ble så varmt så vi dro hjem fylte bassenget og tulla fikk more seg der ett par timer. Hun var så stolt hoppet inn og ut helt alene.
Har vasket 50 56 tøyet Victoria hadde. Såååå små kan ikke huske de var så små. Hun druknet i ett par av plaggene som nå ser ut som dukke klær [:D]
Ha en kos kveld sneller

ORIGINAL: #GG#

Jepp,jepp .....

Blir full rulle her idag også ....Sigve kommer,fordi det er planleggingsdag i BHG. Sa det var greit at han kom..

Hadde egentlig lyst å dra på shoppings med disse to i dag , men med 3stykk,så tror jeg det blir hjemme dag ...hehe

Heldigvis kommer de ikke samtidig ...Kaos om dem gjør det

I dag er det helgevask, så jeg skal utstyre guttene med hver  sin mopp og kost og legge meg på sofaen til dem er ferdig [;)]

hehe, du e meg en fin en [:D]
Skal huske den der til mine blir gamle nok til å moppe skikkelig  huset...LOL

Back
Topp