Freddan

jente k

Elsker forumet
Nå er det endelig freddan.  Gleder meg til min kjære kommer hjem. og helgen kan begynne. Håper og tror den blir innholdsrik [:D][:D][:D]
Hva skal dere finne på i helgen???

her blir det bare relaxing. sambo er syk, jeg har vondt i kneet... så einaste vi må klare å få til er å handle.. lurer til og med på om vi må få noen til å gjøre det for oss.. jeg kan jo så vidt gå [:'(]

Her er det bare innedag pga stormen...Men hadde en plan om å komme meg på butikken, så får se om vinden roer seg!

I mrg skal vi på Ikea og shoppe litt, og så hjem og få montert tven på veggen...Den har stått på tv-benk til nå, men vil ha den på veggen[:)]

Søndag er det ingen planer foreløpig[;)]

God helg alle sammen

Vi skal ha dåp

Da må dere ha lykke til og kose dere masse. Gleder meg til det er vår tur. men blir ikke før i mars.

Vi har 5-års dag i morgen, så håper vi skal kose oss litt [:D]

Nøtte: så trist, klemme på!

Skal i begravelse,mamman til stefaren min..

Så trist. Sender mange trøste klemmer og gode tanker.

Sambo har klart å ødelegge ryggen sin.... igjen! så her blir det å være løpejente for han. Fått time hos lege i morra.

Nøtte: Huff..... god klem til deg...

Frøken Andersen: Lykke til :-)

Vi skal ha dåp på søndag, så her er det kakebaking idag. Imorgen blir det pynting og matlaging + kaffeslaberas hos sviger. Svigers passer storesøster fra idag til imorgen, så da kan jeg være litt mer effektiv i ettermiddag og i morgen formiddag også [:)]
Søndag sier det seg vel selv hva vi skal [:D] Vi gleder oss masse!

Nøtte: Jeg kondolerer og sender deg en god klem.

Frøken Andersen: Lykke til med dåp [:)]

Vi skal ha dåp på søndag, så her er det kakebaking idag. Imorgen blir det pynting og matlaging + kaffeslaberas hos sviger. Svigers passer storesøster fra idag til imorgen, så da kan jeg være litt mer effektiv i ettermiddag og i morgen formiddag også
Søndag sier det seg vel selv hva vi skal Vi gleder oss masse!

Ønsker dere masse lykke til

Vi skal ut å spise pizza i ettermiddag, så blir det litt shopping på lørdag[:)] Ellers så går vi vel tur og koser oss!

I helga blir det bare avslapping og kos. Vi har nesten hatt planer hver helg siden mini ble født[&:] Vi skal flytte i slutten av måneden så det blir nok en del pakking om kveldene når mini har lagt seg - ellers blir det god mat og film om kveldene[:)]

Back
Topp