freddan 2.juli:)

MaRtE:)

Gift med forumet
god morgen[:)]

her er det endelig sol og sommer[:D][:D]

nå må jeg ordne meg og dra snart!

ha en fin dag[:)]

God morgen jenter! [:)]

Ja, her har vi våkna til sooool! Det er meldt tropedag her i trøndelag i dag, så herlig! [:D]
Jeg stikker først på trening, svigerfar kommer hit og passer trolla i mens. Når jeg kommer hjem skal vi pakke lit og ordne oss, så skal vi ta bussen opp til mamma og pappa, for å nyte sola i hagen deres! [:)] Lille nevø er der også, han skal være der ei ukes tid nå mens mamman hans er i Paris. Kjekt for ungene å leke sammen!

Ha en flott sommerdag alle sammen! [:)]

I dag har min samboer bursdag så skal ha en fest i dag[:D]

Men først skal vi gå å handle litt før vi går på stranden[:)]

Varmt og godt her i dag og, men mye vind, og solen er ikke heeelt framme ennå. Bare et tynt skylag igjen. Usikker på om det ender opp i regn, eller om det blir solevær[:)]

Lite planer i dag. Kjedelig når mannen er vekke. Stikker sikkert til foreldrene mine en tur, får kanskje besøk av venninne i kveld. Og så kan jeg jo alltids male litt[8D]

Flere med godvær ja!![:D] Her er det allerede godt over 25 grader, meldt opp mo 28 i dag[:D][:D][:D][:D]Jeg har nå levert mini i bhg som blir hentet av faren. Gjort min plikt og svart på morbarn undersøkelsen og nå skal jeg ut på terassen og grille meg[:D][:D][:D][:D] Lurer på om jeg skal ta turen ut på hytten til en venninne i dag, får se.. skal hvertfall nyte litt godvær først[:D][:D] I morgen har gubben sagt vi skal på ordentlig date

Sol og sommer her også[:D][:D][:D] Ungene er levert i barnehagen og jeg har trent...29 av 30...Så på mandag er jeg ferdig med sommerkampanjen til treningsenteret

Kjøpte bikini i dag jeg[:D] Treningen har gjort underverket med meg så tenkte det var på sin plass nå. Har fremdeles litt mage men det nærmer seg nå[:)]

Har akkuratt vaska badet nå jeg i denne varmen men må nok utsette resten  for det er så veldig varmt nå over 20 grader..

Neste uke så har ungene fri[:)] Og da skal vi i gang med bleie avenning på Heidi.. Hun har bare nekte fram til nå men nå er jeg lei og vil ha slutt på dette. Så nå blir det masse vask vil jeg tro..Men skal bli godt å komme i gang med det.

Nei får vel rydda tinga inn igjen på badet ser jo helt bomba ut på gangen[8D]

Har vært å tatt morgen bad[:)] kl 10 i dag morges..
Nå er det over skyet så eg får vel få i meg litt lunsj å rydda litt[&:]

Hjemme fra jobb til hamburgere og blomster fra samboeren. HAr har fått gjennomgå llitt de siste dagene nemlig[&:] N er levert hos pappaen etter å ikke vært der på nesten en måned pga ferie osv. Så de skal kose seg i helgen de[:)]

Vi har ingen planer[:)] Jeg burde jobbet litt men skal la det være. Skal trene, kanskje shoppe og kose meg med samboeren jeg. Og ja hvile skal jeg[:)]

Hatt en busy dag på jobb, men effektiv. Har kun ett stempel om dagen og det sier: avslått[8D]

Deilig dag!  Hadde en kjempegod treningsøkt først på dagen, før vi gikk opp til mamma og pappa. Er ganske langt og gå, ca 3 kvarter brukte vi. Så har vi kosa oss ute i sola alle mann!  Ser Tobias har fått litt farge i ansiktet, det kler han. Jeg har blitt solbrent på ryggen, siden lillesøstra mi slurva da hun smurte meg inn. Makan!  Ble forresten ikke så varmt som det ble sagt i dag, men det er kanskje like greit...
Nå skal jeg og ungene dusje, og jeg gleeeeeeeder meg til det! 

suki: ja, en sånn en ja! [:D] Ida har den i råsa og i blå hun nå, hehe.

Back
Topp