Fredda'n 07.02 :D

Jenny hjalp meg å pakke opp ei gave ista og ble sittende og leke seg med Kari Traa-lua mi og gavebåndet. Fikk knipsa et bilde av luremaska hennes:

Ntåååå så morsom og søt liten jente :D hahah

Tidligere i uka sov hun 12.5time uten oppvåkning, så det kommer og går med dårlige netter. Det virket som oftes som at det er tennene som har plaget henne, men i natt var det mer som "vil ikke sove" eller "vil ikke være aleine". Frem til i sommer sov hun stort sett hele natta hver natt, så vi er nok for bortskjemte med det søte småbarnsliv.:p Håper og tror at det går seg til av seg selv. Føler ikke noe umiddelbart behov for å kontakte hs, men skal ha det i bakhodet om det blir for ille. Mamma er også helsesøster, så jeg henvender meg som regel til henne når det er noe.

En anna ting som jeg reagerer mer på, er at hun plutselig har begynt å få panikk når bleien skal på under skift. Hun ligger rolig på stellebordet, men når vi tar tak i beina hennes eller skal løfte srumpen, så blir hun stiv i blikket, vrir seg unna og begynner å hyyyylgrine hvis vi ikke holder opp.:eek:

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Hermine blir hysterisk når vi nevner bleieskift eller å gå på potta, da blir hun lei og tverr og skriker :confused: så her er det distrahering og dill og dall og synging for å få ungen på potta, bleia av og på...
Bruker dere up&go? Hermine ble SÅ gira på bleier når vi bytta til det og vi kaller det for truse, så får hun stå mens vi tar på "trusa" og lukker bodyen ;)

Takk.:) Ja, det der er ei lita tullhøne.;)

Hehe hadde vært så gøy å latt alle barna i gruppen få møte hverandre :D

Vi har spist sushi hos mamma, kaker og feira både 30-årsdagen til min bror og morsdag :)
Melkefri, sukkerfri og glutenfri sjokoladekake:
ImageUploadedByBV Forum1391801228.430948.jpg
117 biter sushi gikk ned på et øyeblikk!
ImageUploadedByBV Forum1391801314.172411.jpgImageUploadedByBV Forum1391801334.152058.jpg

Hermine hadde kjøpt tegnebrett i gave til onkel, hun hjalp han med å "åkne" og etterpå måtte de tegne sammen ;)
ImageUploadedByBV Forum1391801391.298527.jpg

Nå sover snuppa ute i vogna, snart skal vi pakke henne i bilen og kjøre hjem, måtte bare se åpninga av OL først ;)

Vi har spist sushi hos mamma, kaker og feira både 30-årsdagen til min bror og morsdag :)
Melkefri, sukkerfri og glutenfri sjokoladekake:
Vis vedlegget 49772
117 biter sushi gikk ned på et øyeblikk!
Vis vedlegget 49777Vis vedlegget 49778

Hermine hadde kjøpt tegnebrett i gave til onkel, hun hjalp han med å "åkne" og etterpå måtte de tegne sammen ;)
Vis vedlegget 49779

Nå sover snuppa ute i vogna, snart skal vi pakke henne i bilen og kjøre hjem, måtte bare se åpninga av OL først ;)
Mmmm.. Nå fikk jeg lyst på sushi og kake! :)
Så flink du er som baker både sukker, melk- og glutenfritt. Jeg holder på å bake morsdags/bursdagskake til meg selv og den er FULL av sukker! :D (Gulkake med krem, frisk frukt og bær)

Mmmm.. Nå fikk jeg lyst på sushi og kake! :)
Så flink du er som baker både sukker, melk- og glutenfritt. Jeg holder på å bake morsdags/bursdagskake til meg selv og den er FULL av sukker! :D (Gulkake med krem, frisk frukt og bær)

Hehe, det var ei utfordring jeg ga meg selv, om ei kake kunne være både sukkerfri OG god ;) DET kan den!!! Who knew??? :D

Back
Topp