Fredda'n 07.02 :D

Anita87

Fulltidsmamma
Oktobermirakler 2013
September 2012
Fredag og helg! :D

Natten har vært god og jeg fikk lagt Leoh igår rundt 21:30:D han fikk siste flaske kl 21:) (han sover enda).. nå er gjengen min på sine vanlige plasser! Jeg kledde jentene i like klær idag:P sååå søtt:rolleyes: men fikk ikke tatt bilde..hehe avdelingen til Emira skulle ha party idag, som en avslutning på tema om musikk og rytme:) hun gledet seg fordi dem skulle få is!:P heheh..

Nå skal jeg trene litt, så spise og dusje (om Leoh ikke våkner snart), og ellers er det en del husarbeid på menyen! Kjedelig:P

Har alle sovet godt? Håper det!
Ha en fin fredag<3

Mornings!

Vi har hatt den verste natta på lenge, hvor Jen var våken 02.45-05.30, så i dag er jeg rimelig trøtt og sur. Har stivna skikkelig til i venstre skulder også, så denne fredagen har ikke scora mange poeng så langt! :confused:
Jenny er levert hos dm og jeg skal helle innpå kaffe frem til forelesningsstart 09.15.

Ønsker dere andre en fin dag!!:p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Mornings!

Vi har hatt den verste natta på lenge, hvor Jen var våken 02.45-05.30, så i dag er jeg rimelig trøtt og sur. Har stivna skikkelig til i venstre skulder også, så denne fredagen har ikke scora mange poeng så langt! :confused:
Jenny er levert hos dm og jeg skal helle innpå kaffe frem til forelesningsstart 09.15.

Æsj da:( det var jo ikke noe godt å høre! Du skulle ikle prøvd å sovet litt da? (Enda jeg vet du ikke pleier det:P ).. er så dumt når de har sånne netter.. var hun bare våken og skravla, eller var det gråt også?

Æsj da:( det var jo ikke noe godt å høre! Du skulle ikle prøvd å sovet litt da? (Enda jeg vet du ikke pleier det:P ).. er så dumt når de har sånne netter.. var hun bare våken og skravla, eller var det gråt også?
Våken med gråt..Turna og styra i senga. De siste to nettene har jeg vært så kvalm når jeg har måttet stått opp på natta, så det gjør saken litt værre. Jeg er nok bare litt sliten og det frister med en dubb, MEN det er obligatorisk oppmøte på forelesninga i dag. Typisk min flaks!:p

Tror Jenny får ta seg en prat med Leoh. Kanskje hun kan plukke opp noen sovetips.;)

Våken med gråt..Turna og styra i senga. De siste to nettene har jeg vært så kvalm når jeg har måttet stått opp på natta, så det gjør saken litt værre. Jeg er nok bare litt sliten og det frister med en dubb, MEN det er obligatorisk oppmøte på forelesninga i dag. Typisk min flaks!:p

Tror Jenny får ta seg en prat med Leoh. Kanskje hun kan plukke opp noen sovetips.;)

Kvalmen kommer nok av det ja.. jeg er hvertfall sånn..om det er en natt hvor jeg må stå opp ofte, så blir jeg kvalm.. typisk at det ikke passer med en dubb for deg:( typisk!

Haha ja jeg er sikker på at han deler noen tips;):P

Halla!
Skal ikke sladre om natta vår med unge som snorka lydløst til kl 08 Ingrid :p
Vi rakk ikke frokosten i bhg idag heller, så ble mamma og Hermine kos helt til kl 09.30 og så gikk vi til bhg :) Etter det gikk jeg til butikken (ca 20 min hver vei), og kjøpte soyakremfløte. Har bakt ei sukkerfri, glutenfri, lavkarbo sjokoladkake som skal serveres med krem og friske bringebær til min brors bursdag :D

Skal hente Hermine med bil idag og så kjører vi rett til mamma hvor vi skal spise sushi og masse kaker :D

Fram til da skal jeg gjøre fint lite ;)

Usj, stakkars liten og stor! Husker jeg var konstant kvalm de første 4 ukene med Hermine, pga lite søvn.

Men synes det er så rart at hun plages slik med søvnen. Kanskje dere skulle fått en time på HS for å få litt tips og råd om hva som kan plage henne?

Halla!
Vi rakk ikke frokosten i bhg idag heller, så ble mamma og Hermine kos helt til kl 09.30 og så gikk vi til bhg :) Etter det gikk jeg til butikken (ca 20 min hver vei), og kjøpte soyakremfløte. Har bakt ei sukkerfri, glutenfri, lavkarbo sjokoladkake som skal serveres med krem og friske bringebær til min brors bursdag :D

Skal hente Hermine med bil idag og så kjører vi rett til mamma hvor vi skal spise sushi og masse kaker :D

Misunner dagen deres!! :P hehe..

Herlig at snuppa sov så godt! Har hun slutta å hoste nå eller?

Mornings!

Jeg deler den med deg, nasse hadde våkentiden sin med hyl og vræl på samme tidspunkt:D:eek:

Håper du likevel klarer å få noe ut av forelesningen:-)

Halla!

Tror ungene våre må møtes, så Hermine kan påvirke nasse i forhold til soving:D:D:D

Crappy crappy natt her også..:eek: Jeg har spist sjokolade og juice til frokost, jaggu bra den ungen skal ut snart:eek::eek::cool:

Misunner dagen deres!! :P hehe..

Herlig at snuppa sov så godt! Har hun slutta å hoste nå eller?
Nei, vi hadde en times tid med hosting hvor hun måtte få astmamedisin, det hadde jeg glemt :p Vi bruker å synge bæ-bæ lille lam mens hun får medisinen, så hørte bare hun forlangte bæ-bæ inni pusterøret, jeg halvsov, var pappan som ga henne den :p ;) Etterpå utbrøt hun "braaaaa" til seg selv, før hun slokna igjen, tror klokka var 05.30 da eller noe sånt ;)

Crappy crappy natt her også..:eek: Jeg har spist sjokolade og juice til frokost, jaggu bra den ungen skal ut snart:eek::eek::cool:
Hahaha, finfin diett! :p Jeg la på meg 10 kg siste måneden med Hermine :eek: mye vann da, men likevel :confused:

Jeg har kokt Ghee, klarnet smør! Når man koker smøret i en times tid vil melkeproteinet skille seg fra melkefettet, man kan så sile ut melkefettet og får smør helt uten melkeprotein :D Tåler svært høy steketemp uten å bli transfett, senker kolesterolet og er ikke kjemisk bearbeidet (slik som margarin). Herlig! :) og så lett! nå skal snuppa få annet fett enn bare margarin ;)

ImageUploadedByBV Forum1391778345.629293.jpg

Hahaha, finfin diett! :p Jeg la på meg 10 kg siste måneden med Hermine :eek: mye vann da, men likevel :confused:

Jeg har fått på meg noen kg ekstra på slutten her jeg også hehe:D

Jeg har kokt Ghee, klarnet smør! Når man koker smøret i en times tid vil melkeproteinet skille seg fra melkefettet, man kan så sile ut melkefettet og får smør helt uten melkeprotein :D Tåler svært høy steketemp uten å bli transfett, senker kolesterolet og er ikke kjemisk bearbeidet (slik som margarin). Herlig! :) og så lett! nå skal snuppa få annet fett enn bare margarin ;)

Vis vedlegget 49736

Jøsses, du er bra dreven på kjøkkenet altså:D Jeg synes det ligner på sitron gele, og fikk vann i munnen nå hehehe:D:D

Nei, vi hadde en times tid med hosting hvor hun måtte få astmamedisin, det hadde jeg glemt :p Vi bruker å synge bæ-bæ lille lam mens hun får medisinen, så hørte bare hun forlangte bæ-bæ inni pusterøret, jeg halvsov, var pappan som ga henne den :p ;) Etterpå utbrøt hun "braaaaa" til seg selv, før hun slokna igjen, tror klokka var 05.30 da eller noe sånt ;)

Hahaha morsomme Hermine :D viktig å gi seg selv skryt :P haha.. men er jo bra at hun ikke forlangte mme da :D

Usj, stakkars liten og stor! Husker jeg var konstant kvalm de første 4 ukene med Hermine, pga lite søvn.

Men synes det er så rart at hun plages slik med søvnen. Kanskje dere skulle fått en time på HS for å få litt tips og råd om hva som kan plage henne?
Tidligere i uka sov hun 12.5time uten oppvåkning, så det kommer og går med dårlige netter. Det virket som oftes som at det er tennene som har plaget henne, men i natt var det mer som "vil ikke sove" eller "vil ikke være aleine". Frem til i sommer sov hun stort sett hele natta hver natt, så vi er nok for bortskjemte med det søte småbarnsliv.:p Håper og tror at det går seg til av seg selv. Føler ikke noe umiddelbart behov for å kontakte hs, men skal ha det i bakhodet om det blir for ille. Mamma er også helsesøster, så jeg henvender meg som regel til henne når det er noe.

En anna ting som jeg reagerer mer på, er at hun plutselig har begynt å få panikk når bleien skal på under skift. Hun ligger rolig på stellebordet, men når vi tar tak i beina hennes eller skal løfte srumpen, så blir hun stiv i blikket, vrir seg unna og begynner å hyyyylgrine hvis vi ikke holder opp.:eek:

Jenny hjalp meg å pakke opp ei gave ista og ble sittende og leke seg med Kari Traa-lua mi og gavebåndet. Fikk knipsa et bilde av luremaska hennes:

Vedlegg

• 1391790943614.jpg
    1391790943614.jpg
    56,9 KB · Visninger: 10
Back
Topp