Fredagstrollene

Å som jeg savner det! Husker omtrent jeg ryddet fredagen for avtaler å bare ventet på trollene :D Hihi
Det har vel ikke vært slike tråder siden omleggingen, savner de gamle brukerene jeg :)
Den gangen kunne man si sin mening, men nå må man trå mye mer forsiktig..

Godt å bli kvitt dem!!!

Å som jeg savner det! Husker omtrent jeg ryddet fredagen for avtaler å bare ventet på trollene :D Hihi
Det har vel ikke vært slike tråder siden omleggingen, savner de gamle brukerene jeg :)
Den gangen kunne man si sin mening, men nå må man trå mye mer forsiktig..
:) :) En fikk jo så skrivekrampe i hendene! Kunne jo ikke gå på do en gang uten å ha med mobilen:p

Husker så godt det var en som la ut bilde av at hun satt på do med dataen på fanget. Kunne ikke gå glipp av noe :p Hihi
Det var tider det :D
Det husker jeg faktisk! Hehe;)

Uff... 2010 var ett ekstremt år! Mye tårer og snørr da gitt. Den gangen gikk det alt for langt desverre :(

Husker så godt det var en som la ut bilde av at hun satt på do med dataen på fanget. Kunne ikke gå glipp av noe :p Hihi
Det var tider det :D
hahaha så morsomt :p jeg har aldri sett noen troll her inne da, men så har jeg ikke vært her så lenge heller :p

Det var tider d. Da var d bare å finne fram popcornet. Da var bv tidenes underholdning.

D kan jeg signere på! Og nåde deg om du var helt fersk og spurte om noe, for eksempel ta hull i øra på baby. Da ble du korsfesta med en gang! :p for ordens skyld, jeg mener d er uforsvarlig, men de svara man fikk var i fistel fra første innlegg!

Husker 3 stk av forumbrukerne som stakk seg skikkelig ut, men kun navnet/nicket til en :p

Noe spesielt du tenkte på?
Jeg var aktiv i slutten av 2008, 2009 og starten av 2010 ihvertfall.
Petra prøvedokke :( hun fikk jo folk til p virkelig bry seg! Og så var hun jo ikke den hun utgav seg for å være...

D kan jeg signere på! Og nåde deg om du var helt fersk og spurte om noe, for eksempel ta hull i øra på baby. Da ble du korsfesta med en gang! :p for ordens skyld, jeg mener d er uforsvarlig, men de svara man fikk var i fistel fra første innlegg!

Husker 3 stk av forumbrukerne som stakk seg skikkelig ut, men kun navnet/nicket til en :p

Hahah, var vel egentlig mere "Nåde deg om du var helt fersk punktum" !:p Var ikke mange som fikk innpass på generelt den gangen gitt. . :p

Jeg savner litt den tida med trolling, var vel derfor jeg ble hengende på BV så lenge, selv om jeg ikke var prøver lengre :p Men da det ble omlegging av forumet mistet hele BV gnisten synes jeg, har omtrent ikke vært her inne før jeg ble gravid :)

Hehe. Nesten så man ikke ville finne på noe i den virkelige verden i helgene. Man gikk jo glipp av så mye!
Og mange av oss andre våget seg nesten ikke inn på generell, det var rett og slett et utrivelig og tøft miljø. Ikke trollene, men de "som kunne starte en krangel i alle tråder" skremte mange fra å starte en tråd, for å ikke bli hudflettet.

Jeg savner litt den tida med trolling, var vel derfor jeg ble hengende på BV så lenge, selv om jeg ikke var prøver lengre :p Men da det ble omlegging av forumet mistet hele BV gnisten synes jeg, har omtrent ikke vært her inne før jeg ble gravid :)

Savner den litt jeg og, jeg fikk jo i januar 07 men gikk mer og mer over her da det var så mye liv her. Så var jeg bare innom om jeg kjeda meg veldig frem til jeg ble gravid. Men det er langt ifra det samme her nå som når jeg begynte å være her i 06 og årene fremover :P

Back
Topp