Fredagstråd!

Mamalou

Elsker forumet
Hva står på planen deres i dag?[:)]
Ellers planer for helga?

Her skal det ryddes i dag. Vaska her om dagen så tenker bare å støvsuge. Vaskemaskinen blir antagelig å dure hele dagen. Skal vaske det siste til babyen nå, inkl trekket til vogn, bilstol, voksipose og noen dynetrekk. Skal bli så deilig å ha alt klart. Ellers har mannen masse jobb i helga så jeg og snuppa får prøve å være kreative[:D]

Idag skal jeg først i praksis hele dagen i 2.klasse på en skole, så blir det Spahotell på meg og gubben fredag-lørdag!! Etterlengtet..!! Skal få massasje og bade masse.. gleder meg sykt til arbeidsdagen er over...!! =)))

I dag blir det litt rydding til helga...og kanskje en liten shoppe/kafe tur i oslo [:D] trenger en ny genser her...blir så lei av de samme graviditetsklærne dag inn og dag ut.... Deretter blir det henting i barnehagen og kanskje følge henne til akebakken etterpå... (får se hvor lenge bekkenet mitt holder, men har en goooood dag i dag tror jeg....) BY THE WAY, THE SUN IS SHINING!!!!!![:D][:D]

kjøpe meg litt søvn etter to timer i natt med såving,vaske opp klærne og vaske resten av leiligheta[:)] sikkert bake noen cookies siden søss får besøk av besteveninnen sin Jea:)

Hei og hopp.
Idag skal jeg bare slappe av og nyte stillheten
Snuppa er endelig i bhg etter nesten en uke hjemme. god med alene tid
skal ut og spise med en vennine, min mann og snuppa i kveld
i morgen skal jeg rydde og bake
søndag skal jeg feier meg  med familie

har time på sjukehuset om 30 min:) skal ta ny ctg og ul :D såå blir spennende!!! fikk vite i går at jeg må tappe noe mer fostervann[:@][:'(][:(] så vi får se hva legene finner ut av! elelrs lite på planen ellers:) skal hvertfall slappe av:)

ha en fin dag videre snupper:)

Da har forkjølelsen kommet til meg igjen [>:] Hodepine fra panna og ned i hele ansiktet [:'(] - sikkert bihulene som begynner å tulle med meg.
Håper på litt nedflyttning i helga [:D] og sette opp resten av kjøkkenet. Etterpå må vi en liten tur ut og kjøpe håndtak til dørene nede - litt tungvindt sann det er nå gett.

Ha en fin fredag jenter [:D]

Heisann! [:D]

Skal ned til pappa og spise middag i 11-tiden(tidlig middag idag! hehe),så skal jeg på sfo på praksis fra 12-16,etter det kommer kjæresten i løpet av kvelden vertfall [:)]

I helga skal vi mest sannsynelig av gårde for og se/kjøpe kjøleskap [;)]

idag skal jeg vaske ferdig kjøkkenet,som jeg begynte med i går..så må jeg oppom jobb å hente no greier,ettersom jeg ikke skal dit på over et år,så skal jeg pakke..og når min kjære kommer hjem drar vi på hyttetur..så skal kose oss i helga med isfisking,avslapping og herlig påskevær:)

God helg alle sammen!:)

Idag skal eg og ei venninde til Byen for å handle å kose oss.. Håper bekkenet holder seg noken lunde..[:)]

Ikveld skal eg til ei anna venninde å ha jentekveld,sidan forloveren skal på personalfest..[;)]

Imorgon blir d chilling,sikkert sliten etter shoppingen som eg skal ha føre meg idag [:D]

Blir å prøve å få vaska litt her ja.. Men kjenner det begynner å bli tungt å vaske detta huset! ![:o] Men nå er eg kun 2 dager ifra 37 uker, så senker skulderene og vasker ivei tror eg [:D]

jeg skal til byen å legge inn bud på hus:)
så skal jeg se om shoppinglysten tar meg mens jeg er der......
Håper vi får gjennomslag på hus i dag, slik at vi kan feire med goood middag i kveld:)
seinere i kveld skal jeg til ei venninne, og i morra skal jeg i utdrikningslag:) trorr det blir moro!! Og håper jeg holder ut....

SØNDAG SKAL JEG SLØØØVE!!!

Jeg har vasket klær å hus allerede i dag, så no tar jeg helg med godt samvitighet[:D]
Har egentlig ikke så store planer for i dag, skal bare kose meg[:D]
Ha en kjempe fin dag alle sammen[:D]

Vi skal reise til mamma og pappa en tur i helga, så snart skal jeg pakke det som trengs[:)] God helg alle sammen[:)]

nonblond: Jeg skulle gjerne likt å være med:P Hehe:) Hørtes fantastisk ut:)

Ellers venter jeg på at samboeren skal bli ferdig med fagprøvehøring i dag, krysser fingrene for at alt går bra!:D Skal vel bare rydde og vaske litt. Ut å spise på Bighorn for å feire at min kjære endelig(forhåpentligvis) er ferdig med fagprøva[;)] Resten av helga skal vi vel slappe av[;)]

Startet dagen med fysiotime kl.08:15, og det var herlig.
Føler jeg kan bevege meg litt mer nå uten å ha vondt[:)]
Guttebass ble henta fra barnehagen nå, for han skal ikke være ute på noen dager. Han har litt hoste, men skal egentlig operere på onsdag så det er om å gjøre å holde han frisk. Venter på tlf fra klinikken nå, som kanskje kan si litt mer om hvor strengt det er med hoste VS operasjon.

Nå blir det bare helg. Mannen har vaska til helga, tror ikke han er helt ferdig ennå. Så blir det vel å kose seg masse i helga da, se tv, scrappe litt og ordne med litt babyutstyr [:D]

I dag skal vi pakke ferdig da vi flytter ned noen etasjer i morgen. Søndag skal vi på bursdagsfeiring, så full helg blir det.

I dag må jeg ringe GET for å si ifra om bredbånd og getboxen og snakke med utleierfimraet.

er nett kommet heim fra fysio.var jammen godt med varmeomslag og masasje i dag.
har vert ei hard og vond natt[:'(]
nå skal eg slappe av og tilbringe litt kvalitetstid med elste jenta,før mannen og minsta kommer heim.
minsta har bursdag på onsdag så da blir det nok litt feiring i helga.snille mamma hjelper meg med selskap[:)]
ellers blir det masse slappe av[;)]

Back
Topp