Fredagstråd

Mamalou

Elsker forumet
Planer for dagen og helga damer?[:)]

Her er det ingen planer. Snuppa har hatt innfluensa hele uka og er ennå veldig slapp og lei. Blir vel bare å surre inne. Rydde og bake kanskje[:)]

Vi skal en tur på hytta på fjellet fra fredag til mandag, tror ikke vi tør satse på mye lengre for har termin om 14 dager. Og forrige fødsel var unna på 3 timer og bilturen ned tar 1t og 45min så kan ikke tenke meg å sitte så lenge med åpningrier.... Men får litt påskeferie på fjellet også tar vi resten her hjemme. Vi får se om det blir noen skiturer eller om snøen er så råtten her på sørlandet nå at vi får ta oss noen gåturer heller. GOD PÅSKE ALLE SAMMEN.-)

Blir en tur på butikken å handle til helga,og en tur på kafe idag[:)]ellers slappe av med tv i kveld å lage god middag med ei veninne som kommer på besøk[:D]

Fredagene er altid travle men hyggelige. Først skal jeg på fysikalsk behandling. Så modningsakupunktur. Og så er det det ukentlige "tjukketreffet" der damer som er medlem av fjesbokgruppa "baby 2010 Molde" møtes og får kaklet i fred om alt det fine, ekle, hyggelige osv som hører med en graviditet. Vi møtes på Blå i Molde og det er rene gruppeterapien hehe.
Om det er noen her inne fra Molde området som ønsker å lufte på skrotten, så er du/dere hjertelig velkommen. Folk begynner å komme rundt kl 12 og vi sitter så lenge vi orker.

Etter alt dette er jeg skutt og må ligge på sofaen og slappe av resten av kvelden.

Skal tolke en novelle [&:] Håper jeg får "ånden" over meg.. Får besøk av svigermor i hele helgen, og den skal leveres på søndag.. [8|] Så skal jeg en tur til jordmor kl 13.00
Håper det blir en rolig helg, og at det ikke blir så stress at svigermor er her. Hun er veldig hyggelig altså, en hadde trengt helgen til å "hente" meg inn på etter en hektisk uke..

Her skal jeg først ringe føden å forhåpentligvis få et godt svar på et bekymringspørsmål[:-]
Også skal jeg ut å handle inn til helga. Ræægår og loff med majones og sitron i ettermiddag/kveld...MMM!!
Så kanskje vi tar en tur på hytta til svigers i morra for å få litt påskefølelse. Er halv annen time i kjøretid,så neste helg tror jeg ikke jeg tørr å reise så pass langt lengre?!

Er 38 uker på vei i dag[:)][:)]
Bare 2 uker og 2 dager igjen!!!

God helg og påske alle sammen[:)]

ORIGINAL: nå blir vi 3

Skal til frisøren på formiddagen i dag, det blir deilig[:D].
Ellers er det lite som skjer i helga, blir hjemme alene, sambo skal jobbe heeeeele helga to timer og en  ferjetur unna og jeg er i uke 38 i dag, synes ikke det er spesielt arti[:(]. Håper helga går fort, skal sove mye tenker jeg..

Pass deg for "vaske håret stolen"! Haha,jeg besvimte nesten i den pga trykket bak i nakken og nedsatt sirkulasjon til planeten[:D]

Her har jeg siste dag i praksis, så tar jeg påskeferie og permisjoooooon [:D][:D][:D] Endelig!!! Senere skal jeg bake bursdagskake til svigermor og sende den med gubbe og gull som skal til svigers i helga.. jeg skal være hjemme og stelle hus og dyr og feire permisjonen med real avslapning.. hehe [;)]

Vi har reist på påskeferie, så er hos mine foreldre[:)] Blir nok bare en slapp dag, hvertfall fram til de kommer hjem fra jobb[:)]

Weeeeeeeeeee, siste dag på jobb  PERMISJON!!!! Kan nesten ikke tro at det er et år til jeg skal på jobb igjen Har med litt sjokkiskake til kollegaene, og får se hvor lenge jeg holder ut her før jeg går hjem.
Håper det blir en tur på hytten i helga, sambo kommer hjem fra reise i dag, og håper han har overskudd til å ta en tur. Der blir det ganske fullt av sambos familie, men kos da [:)]
Ønsker dere alle en super helg og påske

Fredag, og nå er det påske!
Vurderer om vi skal dra på hytta idag, men er litt skeptisk siden det bare er to uker til termin. Er nemlig to km fra hytta til bilveien...

Uansett. Idag var vi oppe tidlig, som vanlig. Snuppa spiste frokost heime, mens jeg lagde brøddeig. Nå har jeg levert henne i barnehagen, brøda står i ovnen og jeg skal straks bake ut rundstykker. Når jeg er ferdig med dette har jeg ikke mer på programmet, så da blir det en hvil på sofaen...

Fin fredag damer[:)][:)]

Aku nå litt over ti, halv to blir barna mine sendt på påskeferie til mamman min[:D]
sååå har jeg påskeferie jeg også hehe..aner virkelig ikke hva man gjør uten barn lengre!! [8D]

Har barnfri i helga, så her blir det å slappe av å kose seg[:)] Er kanksje den aller siste frihelga dette, så her gjelder det å få brukt helga[:D]

hei og hopp.
Har da vært hos jordmor idag. ingen endringer siden mandag,
men en slik tur tar på. så nå har jeg funnet sofaen
skulle vel egentlig på oslo treff men er utrolig sliten etter jordmor tur.

I helgen skal vi bar surre litt rundt ryddet litt kanskje
på lørdag får jeg besøk av en vennine som min datter digger. vi kaller henne for resrvetante hehe

ønsker alle en super helg =)

eg og nurke mitt har pakka baggen og er klare til og reise heim fra sjukehuset[:)]
nå håper vi bare på at sola skal titte frem så vi kan trille tur i fin veiret[:)]
ha ei strålande helg alle!

ingen planer,er så forkjøla og sliten............kansje bake å det..............

skal til jm idag. Ellers blir det nok å være hjemme tenker jeg. Mannen min og stedattra mi skal på tur i skogen til søndag så da dra jeg på besøk til foreldra mine da jeg ikke vil være alene da det er så kort tid igjen.

Her skal jeg prøve å få flytta ned litt saker i ett halv ferdig kjøkken (mangler fliser, sokkel, ventilator og kjøleskapet) nå står kjøleskapet oppe, og det er så tungvindt!
Akkurat nå kjenner jeg at sofan lokker litt mer [8D]
Mannen har bursdag på søndag så i marra skal jeg bake (hvis vi har kjøkkenet i orden [8|]) også skal vi kose oss i helga! Male litt påskeegg og sant [:D]

i dag skal jeg lage vaffler til sambo  kommer hjem fra jobb i kveld og muffins[:D]
i morgen skal vi til svergie og kjøpe stellebord, stellematte og badebalje (litt trege) og så skal vi på fest![8D] så samboer får seg en siste fyllerunde[;)] er 2 uker til termin, så søndagen går vel med på å ta vare på en fyllesyk man og vere sofasliter[:D]

Jeg har ingen store planer:) Få ryddet litt, modningsakupuntur i morgen, og bursdag til svigerinna mi på søndag:) Ha en strålende helg jenter[;)]

Back
Topp