Fredagstanker

En tråd i 'Juni 2012' startet av Drømmemamma, 30 Sep 2011.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Drømmemamma Flørter med forumet

Når jeg går gravid blir jeg veldig lett rørt til tårer ( er egentlig det hele tiden,men spesielt når jeg er gravid). Jeg kan egentlig gråte til alt for tiden føler jeg.Jeg feller en tåre nå..For nå sitter jeg her å ser på dere alle som skriver,å legger merke til at mange utav dere har prøvd veldig mange ganger før dere ble gravid,noen prøver enda og håper. Vi "prøvde" egentlig ikke,vi bare hadde snakket om å få nr 3 i rekken,men det var noe som skjedde når det skjedde. Så blir jeg trist,trist for at alle de vakre menneskene der ute som må prøve gang på gang, for så å måtte gå igjennom tøffe skuffelser. Det er så mange der ute som absolutt fortjener å få bli gravid,som fortjener at det skal funke på første forsøk å som ska måtte slippe å gå igjennom slike skuffelser.   
    Jeg bøyer meg i støvet for dere,damer! Dere er tøffe!
    Krysser fingrene for dere,jeg.
    En STOR klem til alle damer der ute

2. Kooni Glad i forumet

Ja, hormonene merker man godt til når man er gravid. Plutselig blir man rørt og feller tårer for ting man ikke ville reagert så strekt på før. Faktisk så fortsatte det også etter at jeg ble mamma. Feller lettere tårer nå enn før, spesielt i sammenhenger hvor barn har det vondt.

Enig med deg i det at det er urettferdig at noen blir gravide uten å egentlig prøve mens andre som hadde blitt perfekte foreldre prøver i årevis uten resultater.
    Selv måtte vi gjennom ivf denne gangen og ble kjent med mange hyggelige damer på ass. befruktning som jeg håper snart kommer etter. Heldigvis vil de fleste få sjansen til å bli foreldre selv om det tar mye lenger tid enn de skulle ønske. Og når man må jobbe mer for det og vente lenge så setter man nok ekstra pris på alle de små tingene ved å bli foreldre.

Heldigvis er det mye mer hjelp å få nå enn tidligere. Tross alt fantastisk hva man kan gjør nå. Uten ivf hadde ikke lille spiren i magen blitt til så heia moderne teknologi!

3. Ivrigpånr2 Glad i forumet

Er så enig med deg!

Del denne siden