Fredagsskravlings!

Honningblomsten

Forumet er livet
Hva gjør dere? :)
Jeg er overlykkelig! For lillegutten min har endelig kommet hjem fra ferie i Danmark :D Han var der en uke sammen med mormor. Han hadde kost seg såå masse, men det varmer hjertet mitt å se hvor glad han var for å se meg :)
Han har alltid vært skikkelig pappagutt! I flere måneder har han sakt pappa, og nektet å si mamma. Men nå sier han bare mamma og vil kose med meg hele tiden! Er herlig :D
Nå ser jeg på den store kakekampen på tlc :) Liker sånne kakeprogrammer :D

Kan tenke meg at det var godt å få han heim igjen etter ei uke borte.
I Kveld har eg og mannen sett en film, og nå har han dratt på jobb. Så eg slapper av og ser tv, mens eg surfer på nettet.. 

Her har jeg hatt en ganske uggen dag med dårlig form,så nå tar jeg kvelden gitt! Kose dere alle søte apriljenter!!:)

Her er det full pakking til Spania tur! er kvalm så og si hele tiden, så håper jeg slipper det når vi kommer til Spania.... men det er vel for mye å be om :p hehe

I kveld har vi bare sløva på soffen. Var en tur i sentrum tidligere å bestilte forstørrelser og takkekort bilder av bryllupsbildene :) Også spiste vi middag på peppes pizza. I morgen skal vi en liten tur på et lite tivoli sammen med svigerinnen min + fam, og en venninne og hennes barn, så det blir nok kjekt for de små :)

Back
Topp