fredagsskravling

tina..

Gift med forumet
sein skravletråd idag..

sitter og venter på at klokka skal bli 12.30 jeg. marcus er alene i barnehagen for første gang i dag. var der en halvtime med han først, da bare tulla han, dansa og lekte og ble avdelingens nye sjarmtroll
når jeg skulle si hadet gikk han og henta skoa sine, så søt. satt på armen til kontaktpersonen og begynte å gråte når jeg jeg gikk til døra. stakkars liten. men hun skulle ringe hvis han bare var lei seg. håper han sover nå, og 11.30 skulle de spise mat.
gleder meg til å se han igjen

ha en strålende helg[:D]
skal dere noe gøy i helga da??

fdsfaafsdf

kk

Rosinbolla: Kos dere virkelig i helga og så håper vi det skjer større ting i helga ja [:)]

Her har jeg hjemme dag idag. Er ganske sliten etter 2 aktive dager med bytur og kino den ene dagen og betongstøping til gulv igår. Flaks det ikke var denne varmen da.

Jeg skulle liksom gjøre helge rent idag, men lysten er større en fysikkens lystring kjenner jeg. Har fått vasket vasken og wc iallefall. Klær og oppvaskmaskinen er også tatt, men MYE gjenstår.
Nå sover sondre så jeg bør vel få denne skrotten min opp av stolen å få unna gjort litt... BLir ikke lettere når han våkner igjen.

Ha en fin dag alle sammen, og ei riktig god helg![:D]

Hei

Tilbake etter en lengre trilletur i finværet.
Traff mamman min og Mali (som hun er dagmamma for på 1 år) og vi surra litt rundt sammen.[:D]

Skulle egentlig ha gjort masse husarbeid selv, men motivasjonen er lik null der.
Fått tørka støv på storbadet + vaska ei maskin med klær da.[8|]
Nå har jeg lyst ut på sykkeltur, men tenkte vente på sambo som lovte å komme hjem tidlig i dag. Om det skjer da...

I helga skal vi i bursdagsfest.
Syntes egentlig det har vært nok i det siste, men sambo fiksa barnevakt i går så da får jeg vel bare henge på.
Alltids moro med sosiale samlinger, men får så dårlig samvittighet overfor Ben.[:-]
Vi legger ham selv før vi drar og står opp sammen med ham om morran, men energien er jo heller laber dagen etter.
Enda godt jeg enda har mandagene fri fra jobb, så får jeg tatt igjen noe.[;)]

Rosinbolla: Utrolig kjekt med hjelpsomme mødre. Utnytt tiden godt og kos dere i helga!

hei hei
vært en snartur på jobb i dag, henta Noah kl 13.00 og han ble sååååå glad for
at jeg kom å henta han[:D]
Synes han har blitt så STOR siden han begynte i bgh[&:]

I kveld skal jeg og sambo i 30 års dag til ei venninne av meg, så farfar og kjæresten hans skal
ha Noah på overnatting for første gang.....uæh!

Ellers så skal vi male ferdig yttergangen og legge gulv der i helga.
Blir hytta neste helg i stedet......

hmmm alle sier de har vært på jobb..
jeg tror det er lørdag jeg..siden både jeg og sambo er hjemme[8|]
sitter å sløkkern her jeg..
venter spent på mettemoj sin testing[:D]
ellers så skal vi ikke gjøre noe spes eller har gjort noe spes idag..
jeg skulle jo seriøst ha vært ute en tur, blir jo såå lat av å sitte inne...[8D]

jeg aner ikke hva jeg har drevet mer lengre oppi innlegget her!
vi har vært så mye ute å farte i det site, alle tingene vi må være med på,så det skal bli deilig å ha en helg hjemme sammen med sofie bare!Men det kommer en hel del etterpå nå, om en 2 ukers tid, nesten hver helg! det er jo kjekt og, men får sååååååå dårllig samvittigher for sofie!

god helg alle sammen

Nå kom sambo hjem, så nå skal vi sykle inn til sykeheimen og besøke oldemor til Ben.
Så skal vi handle grillmat og sykle hjem og grille![:D]
Endelig helg[:)]

Da har jeg gjort litt rent ja, men nå må jeg gi meg... 27 grader inne og 30 grader ute på terrassen og vindstille... sukk...

Om 45 min skal jeg starte på middagen. tror det blir fisk idag. ikke så gira på det siden det er fredag men men... det må jo til av og til.

Tivoli er kjekt!

Vi har grilla vi og nå er det leggetid for Ben.
Vært en aktiv dag, så han er stupings klar for Zzzzzzzzzzz.
Håper bare han sover leeeeeeeenge i morgen tidlig. Kan vel alltids drømme![8D]

Heisann!

Så koselig dere har det her inne! Jeg sniker meg inn lit her om det er greit...har en gutt som er født i juni 2006. Har ikke så mye erfaring med slike data-greier,ga opp da jeg prøvde å være "aktiv" her mens jeg gikk gravid...
Men,prøver igjen :D

Gooo fredag til alle her!!!

ORIGINAL: ~Rosinbolla~

da er jeg BARNLØØØØØS[:(][:(]

hihi...egentlig litt godt å tenke på da, at nå kan jeg slappe av og nyte tiden med sambo frem til søndagkveld!
-skal snart lage pizza til oss med masse digg på....også hive innpå litt is før d er fredagskos med en pose pandalakris.....

skal prøve å sovne i rett tid i kveld og sove leeeenge i morgen[:D][:D] må lure med meg sambo til sengs og[;)][;)]

barnløs...vel helt barnløs blir du jo ikke[:D]når har den babyen tenk å komme da??var sikker på du kom til å få før tiden jeg.....(lever i håpet siden vi er så kjappe[;)][:D])

du har jo godt av å slappe av...det hørtes deilig ut å sove lenge!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

i går kom mannen min hjem å sa snuppa sko sove hos farmoren sin neste helg.det hadde han bestemt...det blir første natt hun er borte,men en gang må jo bli den første.sukk!

reiner med jeg kommer til å sove dårlig den natten å våkne klokka halv 7(som er normalt)å ikke få sove mer [:D]

Hei på dere søte sneller
Har hatt fri i dag [:D]. Vært på 3d ul. Var så gøøøøøøøøøøøøy. Hun var bare så søt . Frisk som en fisk hadde visst masse hår [:D]. 1.8 kilo nå. Merker hun er litt større enn Victoria var.
Ellers har jeg sendt tulle på en liten ferie sammen med mamma og pappa. De tok seg en tur på hytta. Så i morgen skal jeg bare slappe av nyte livet. Ha en kos kveld
Klemmer fra meg [:D]

Back
Topp