Fredagsskravling

Skrållan

Forumet er livet
God morgen! [:)]

her ble jeg vekt litt over 7, av en liten krabat som lå i senga si og ropte på mamma. Viste seg at han hadde tissa gjennom bleie, truse og koseteppe, pluss laken. Flaks at jeg fremdeles ikke har tatt bort tisselakenet hans, det har jeg nemlig tenkt på hver gang jeg har skiftet på senga hans de siste ukene! Så da måtte vi ordne det der.
Etterpå ble han meget forbausa, da mora stod i bare trusa på badet. Han oppdaga tatoveringa jeg har på ene hofta, eller hva jeg skal kalle det, og han har jo fått høre 10.000 ganger siden romjul at det ikke er lov å tegne på seg selv. "Mamma har tegna på sæ sjøl!!!!" gispa han, dro frem Lynet McQueen-vaskekluten sin og stilte seg opp og gnudde tattisen for harde livet, hahaha! Herlig altså! [:D]

Ungene skal i bhg i dag, og jeg skal på Step&Styrke B75. Etterpå skal jeg innom Interoptik med de brillene jeg har bestemt meg for, og så må jeg hjem og måke enda mer.. [:)] Så blir det dusjen og klesvask, før jeg kl 14 skal hente ungene igjen. Blir tidlig henting på dem begge i dag, siden Ida skal til legen 14.20, astmautredning står på planen i dag. Henter Tobias samtidig, så slipper jeg å dra oppover igjen etterpå, så får heller lillemann kose seg med mormora si imens [:)]

Sambo kom hjem kl 22.45 i går kveld, så han tenkte å ta toget hjem fra Trheimjobben kl 14 i dag, så da har vi mye av ettermiddagen sammen. Det blir greit! [:D]

Ha en fin fredag jenter! [:)]

God morgen!

Kjenner jeg får for lite søvn om dagene.. snuppa sover så lett for tida[&:]
Våkner fast 1-3 ganger fra vi legger oss til sambo står opp med henne i 6-6.30 tida[&o] I tillegg er hun så sur og i perioder lei seg.
Hun som tidligere elsket å gå i barnehagen gråter sårt om morningen nå, fra hun står i gangen og skal kle på seg til hun er levert.. tidligere så ville hun ikke hjem, i dag rekker jeg ikke komme inn i bygget før hun vinker hadet til alle sammen og sier til meg at vi skal hjem nå[&:]

Kjenner jeg har et vondt mammahjerte nå ja[:(] Men bekkenet mitt verker og jeg mååå på trening!

Drar nå avgårde, trener, så hjemme og dusje, spise lunsj, ta en liten dupp og kanskje hente Amalie i rett tid[:)]

Når sambo kommer hjem blir det tacokos, og jeg skal prøve meg på bursdag til ei venninne. Trur nok jeg må se an formen, ut på glatta, 4 etg med trappegåing og jeg sliter med kroppen i dag, men håper ting bedrer seg iløpet av dagen.

Ha en fin fredag jenter[:)]

God morgen!!
Ligger ennå i senga og vurderer å stå opp. Må såååå tisse.... Så vet dere
[;)]
Skal jobbe 50% hjemme i dag,så ikke noe stress. Har så lyst på taco salat, så vurderer nesten en bytur for å spise d på cafe. Ikke greit m bolle i ovnen. Maaaaat!!
Skal bort til bror på middag i dag. Blir kos. Ha en fin dag alle!

god morgen..

ble vekt av david som ropte stå opp mamma,ferdig å sove kl6.30[&:]litt tidlig men han fikk beskjed om å vente litt..[;)]
Så nå har vi fått på oss klær og ungene sitter å spiser foran barnetv nå.Etterhvert skal jeg kjøre de i b.hagen.

i ettermiddag kommer sambo hjem,vi har egentlig svømming idag men vet ikke om jeg orker kjenner halsen er litt vond igjen.

til middag blir det pita,tacokjøttdeig og salat,mais,agurk

God Morgen jenter!

Her er jeg hjemme i dag. Skulle egentlig jobbe på butikken, men  har hatt en liten Hermann så har sånn forferdelig bjeffehoste i hele natt, siden han også kjennes ut som han har feber, så ble det hjemmedag i dag.

Ikke så mange planer for dagen. Skal prøve å få vasket litt siden det flyter av hundehår overalt[&:] Hunden min er omtrent skalla, siden hun røyter noe helt vanvittig for tiden. Er invitert bort til svigers på middag i dag, lurte på å sende mld om ungene kan være der 1 time før, så jeg får handlet litt å gjort litt ærend. Svigermor har bursdag i dag, så hun må jo få gave. Noen som har tips? Bare noe lite for å vise at vi er glad i henne å husker på bursdagen hennes...kommer vel sikkert på noe.

I ettermiddag skal jeg bake litt ketolysemat. Er min 4 dag i dag, tror jeg, og alt går som smurt. Ikke sulten, og har faktisk funnet mye mat som jeg liker veldig godt uten at det kjennes som det svømmer i fett. I kveldinga skal sambo hentes, etter 15 dager i nordsjøen, det blir så godt å få han hjem igjen!! Det skal feires med 1 irish wiskey(ketolysestyle) i kveld, om ikke guttene er verre(just in case vi må ringe legevakten). Hunden skal dessuten også få seg en laang tur, så da får vi trimmet litt også etter gammelt.

Ha en flott dag dere

Nå har jeg slengt meg ned i sofaen, ryggen verker litt kjenner jeg. Har fått gjort alt jeg skulle i dag, og mere til, så ikke rart ryggen sier fra. Treninga gikk kjempefint, brillene mine kommer om ei uke, Ida fikk Flutide og inhalatormaske hos legen (han er litt usikker på om det er astma, mulig det er en veldig kraftig virusinfeksjon som gjør at hun hoster, så vi skulle prøve Flutide i 4-5 uker, for så å komme på kontroll igjen. Er hun ikke bedre innen da, så er det astma), og ungene har faktisk spist masse mat i bhg i dag! [:D]
Og gjett hva? Mamma, den gærningen, shopper jo julegaver allerede nå, hahahah, så hun kom med årets julegave til meg og sambo! Kenwood Major! Nå blir det brødbaking på høyt nivå! [:D]

Back
Topp