Fredagsskravling

Skrållan

Forumet er livet
God morgen! [:)]

15 blåe her i dag, brrrrr! Mamma kommer heldigvis og kjører ungene i bhg, jeg kan jo ikke gå så langt med dem i iskulden. Jeg skal på step kl 9, og etterpå er det rett hjem for å lage oreokake til lillesøs sin bursdagsfeiring i helga. Håper mamma eller pappa har mulighet til å hjelpe meg med å hente ungene også, så jeg slipper å bruke 1,5 time på å hente dem selv...

Ha en fin dag dere! [:)]

Huff, 15 minus er kaldt[&:] Håper det blir litt varmere utover dagen Skrållan. Lykke til på trening og med baking[:)]

Her var det morgen klokka 5 i dag. Mini klør veldig på vannkoppene som har blitt fordoblet i natt, så her går det unna med hvitvasken.

Han var sååå søt i går. Vi satt å snakket om babyer, og jeg sa til han at når han var baby så var han inne i magen min. Plutselig drar han genseren min opp og står å stanger hodet i magen min. Jeg spør hva han holder på med og da sa han at han skulle inn igjen i magen min[:D] Måtte le litt da ja[:D]

God mrg

Sitter på jobb og gjør lite. Dataverktøyet jeg bruker til å jobbe med er nede, så får ikke gjort noe. Meldt den til helpdesken, så får vi se...Kjipt...
Surfer på sydenturer i mars, greit å bruke tid på det på jobb. [;)]

I dag kommer brodern som bor i Sverige på besøk. Det blir kos. Skal ha taco og se Gullrekka. I love fridays! I helga blir det ellers fult kjør med besøk på Hamar lørdag og middag hos mamma søndag.
Hva skal dere i helga?

Skrållan- såååå kaldt...br.....Håper du kan fyre i peisen. Her var det bare -5.

Katey- Så søt han er!!

God morgen! [:)]

Her har vi vært oppe i godt over 3timer allerede! Disse søte små har nemlig inngått en avtale om at de begge skal fylle bleiene sine litt før 6om mårran, så da man jo bare stå opp.. Så nå er jeg allerede ferdig med et par kaffekopper og ei bolledeig står til heving [:)] Lynet klarte også i dag å komme seg forbi alle de andre bilene da de krasjet, sjokkerende! [8D] Theodor har i tillegg innrømmet at han ikke gidder å bruke ørene sine hele tiden [:D] [8D]
Vet ikke helt hva dagen bringer enda annet enn at vi skal kjøre mamma og pappa til flyplassen, de skal nemlig til sydligere strøk en uke, blæ til dem! I kveld skal mannen på fest så da krysser jeg fingrene for at gulla mine har veldig lyst til å sove så jeg får kose meg med nachos og fredagsunderholdningen på tv [:)]

Ha en fin dag! [:)][:)]

Vi må vel forresten ut å nyte det fine været i dag og [:)] -2 og sol i dag og [:)][:)]

God formidag!

Da er dagen godt i gang, å jeg sitter med dundrende hodeverk. Takk gud for at den kom først etter jeg hadde levert ungene i barnehagen. Forresten dagens gullkorn fra guttene mine: Jeg lå å slappet av i senga, så kom guttene inn på morrakvisten. Lå med bh og truse, men hadde ene foten oppå dyna, slik at de så trusa mi. Plutselig drar Hermann i trusestrikken bak på trusa: " Hææææ???? Bestemor si trusa???" Så kommer Jonah: " Få sjå Hermann...Hæææ, du har bestemor si trusa ja" Ha, ha...grannypants, det er meg det[:D]

Har rukket å tatt solarium i dag, å det er egentlig det hele. Må få ryddet huset, vaske litt gulv og slikt til helga. Skal ha mary kay party på søndag, så greit å få unna litt før ungene kommer hjem. Før jeg henter ungene må jeg få handlet litt til det, samt til helga, å hente to pakker i posten. Så er det middagstid før vi skal ut i det nydelige været før det blir mørkt. Skal prøve å knipse noen julekortbilder, så kommer nok et bidrag fra meg til katastrofetråden er jeg redd for. I kveld er det trening og x- factor. Spinning og situpsprg, samt jillian om jeg orker.

Ha en fin dag alle

Katey: Jada, har blitt litt varmere nå. Nå er det "bare" -11,9! [:)] Såååå herlig pjokken din var da! [:)] Og fortsatt god bedring til Prikken!

Sjasmin: Neida, vi fyrer ikke. Har ikke peis/ovn. Men vi har verdens beste leilighet, her har vi det veldig godt og varmt takket være jordvarme [:)] Kan gå i t-skjorte og uten sokker her inne, så det er ikke noe problem.

Mamma Propell: Hehehehe, bestemortruse ja! [:D][:D]

Jeg er ferdigtrent, og skal i gang med oreokaka nå. Ellers veide jeg meg i dag, 600 gram igjen til målet mitt nå! [:D]

Skrållan- Du er sååååå flink!! Supermom and wife!

SKRÅLLAN: Du er bare såååå flink,grattis med snart i mål på vekta[:D]Bilder vil vi gjerne se[;)]

Ellers en god dag til dere alle andre...
Jeg har vaska noen vindu,støvsugd stua og kjøkkenet,fyrt i peisen å forstua stor tåa[:o][:(] Å auuu det er sååå jævli vondt,dumme meg greide å miste en hylle over tåa...Fy faen att det går an[:@] Så nå sitter jeg her da,med den fine tåa,hehe....gubben bare lo av meg[:D]hehe

I kveld bli det nam nam mat å tv[:)]
Hs en fin dag\kveld alle sammen[;)]

Tusen hjertelig Sjasmin og sandra 22 - dere kan få se bilder når de siste 600 grammene er borte? [:)]

Back
Topp