Fredagspraten

MrsPink

Forumet er livet
God ettermiddag.

Dere driver med?
Jeg har akkurat hentet Helene i barnehagen. Akkurat nå sitter vi å slapper av på sofan. Hun titter litt på Timmy og Ida sover. Hundene ligger hengslengt rundt oss.

Planer for kvelden?
Vi skal kose oss med taco og se det store korslaget. Også blir det tidlig senga tror jeg. Trøtt i dag. ;)

;)

Hei hei!

Jeg og Emma har akkurat spist middag, så nå sitter vi begge to og sløver i sofaen. [:)]
Begynner å komme greit i orden i den nye leiligheten, men det blir vel litt småpusling i kveld etter at Emma har sovnet. Koselig å styre og stelle litt på en ny plass! [:)]

Ha en fin kveld alle sammen! [:)]

ORIGINAL: MrsPink

God ettermiddag.

Dere driver med?
Jeg har akkurat hentet Helene i barnehagen. Akkurat nå sitter vi å slapper av på sofan. Hun titter litt på Timmy og Ida sover. Hundene ligger hengslengt rundt oss.

Planer for kvelden?
Vi skal kose oss med taco og se det store korslaget. Også blir det tidlig senga tror jeg. Trøtt i dag. ;)

;)

God efta!
William driver litt for seg selv rundt her, vi har kost oss med en episode av Drømmehagen på DVD etter bhg. Hentet ham tidlig idag, så vi får en lang kosekveld.
Når pappaen kommer hjem skal vi lage pitapizza sammen [:D]

Hallo =)

Linnea er sjuk og jeg er sjuk. Hun har ikke sovet et sekund på hele dagen pga tett nese [&o] Sovna rimelig momentant for litt siden stakkars. Jeg skal sitte her med diverse godis og glane tv [:D] Mannen har jobbhelg så han ser vi lite til denne helgen [:-]

ORIGINAL: Auliana

God kveld, kom hjem fra jobb for 2 timer siden...Ungene satt da storførnøyd med hver sin syngende bikkje og spiste grøt...Mommo som har kjøpt antageligvis verdens mest irriterende leke...støy forurensning på det værste...Anyway...etter 40 min som mikro elektriker for å fikse den ene ødelagte syngende bikkja ble jeg kloret til blods av en illsint liten frøken som skulle ha gele og vaniljesaus til kveldsmat og ikke taklet å få nei til svar...

Så var det 20 minutter med skrikende unger fordi hundene ikke fikk være med å synge videre i sengene...(takk skal du faen meg ha mommo) [:D][8D]

Jeg sitter nå å vurderer om jeg skal være så ond at jeg stapper hundene i en søppelsekk og dumper dem på røysa...så de fryser ihjel..

Så er jeg skrubbsulten...

Jøssenavn....gjenoppstått fra det døde for godt, eller bare en gjesteopptreden? hehe

ORIGINAL: MammaMia98

God kveld, kom hjem fra jobb for 2 timer siden...Ungene satt da storførnøyd med hver sin syngende bikkje og spiste grøt...Mommo som har kjøpt antageligvis verdens mest irriterende leke...støy forurensning på det værste...Anyway...etter 40 min som mikro elektriker for å fikse den ene ødelagte syngende bikkja ble jeg kloret til blods av en illsint liten frøken som skulle ha gele og vaniljesaus til kveldsmat og ikke taklet å få nei til svar...

Så var det 20 minutter med skrikende unger fordi hundene ikke fikk være med å synge videre i sengene...(takk skal du faen meg ha mommo) [:D][8D]

Jeg sitter nå å vurderer om jeg skal være så ond at jeg stapper hundene i en søppelsekk og dumper dem på røysa...så de fryser ihjel..

Så er jeg skrubbsulten...

Jøssenavn....gjenoppstått fra det døde for godt, eller bare en gjesteopptreden? hehe

Jeg er her for å røske opp i røttene...

Nå spydde lillegutt ut hele senga...så det spørs hvor mye røsking det blir i kveld [X(]

skal man røske opp opp i noe så krever det at det har et fundament.... er mye luftrøtter som bare svever rundt, vettu [;)]

anyway: liker å se deg her... [:)]

Her har jeg jobbet hentet mine barn + låne barn da ho elste har med seg overnatting hjem
har sykt vondt i foten og vært uten sammenhengende søvn i sanrt en mnd krysser fingrene sfor opperasjon i slutten av jan.
Ellers skal jeg skrive takkekort i kveld når alle er i seng gubben kjører snø i kveld for og gjøre plass til mere snø som er på vei inn i morgen.
Ha en fin fredags kveld alle sammen
godt og se og høre fra alle igjen:)

Å guud Auliana[&o][&o] God bedring til lillegutt...

Vi sitter hjemme med fyr i peisen og koser oss[:D] Fredagskveldene er best[:D][:D]

Da har jeg vært ute å gått min andre tur i dag! Ble over en mil i dag! ;)

God bedring til gutten din, Auliana.

Back
Topp