Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
God morgen[:D] Innom ein snartur. Tidlig oppe i dag og, 05.15...håper det snur snart.... I dag skal eg ha med meg søstrene mine på shopping[8D] Nattope i byn så masse gode tilbud i dag! Håper å få ordna masse julegaver[:)]
Titten tei!
OJ.. gjett om det var snø her i dag du gitt!!!! Er glad i snøen altså,
men var ikke like glad for at jeg måtte ut å måke fordi jeg kjørte meg
fast allerede FØR jeg var kommet ut av garasjen...[:D][&:] tror ikke det
var det smarteste for bekkenet og hele meg du gitt.. jeg som er blitt
påtvunget sofaleie av legen på sykehuset...[8|][8|][8|]jaja. må man så må
man.. nå tror jeg at jeg blir sittende i denne stolen resten av dagen i
allefall....
Arti at dere er kommet så langt med huset, håper du legger ut mer
bilder når dere er ferdige!!![:)]
Tittei[:D] en snartur innom,er i trøndelagen,skal snart reise en tur t støren sentrum,mamma skal t frisøren[;)] I morgen drar jeg og Tobias hjemover igjen med fly så d blir stas[:D][:D]
Skal prøve det tussi.. lovte gullet at vi skulle ut å lage snømann
når pappan starta snøfresen for å få unna litt snø i gårdsplassen i
dag, men det blir bare kosefart da. så det går vel bra...[:)]
gleder meg slik på deres vegne til å begynne å flytte inn. DET ER BARE
SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ stas... så forresten at du skrev her en dag om det
ble mye husprat. og da må jeg bare si NEEEEEEEEEEEEEEI, for det er så
moro å holde seg oppdatert, tenker hele tiden på hvor langt dere er kommet
og hva dere har gjort i dag, så det er BARE å informere[:D][:D][:D][:D]
Kos dere i trøndelag laila, håper det er like mye snø der som det er her..
det snør og snør og snør tiddelibom[:)][:)][:)]
Jeg er kjøla feber og tett i nesa. Tror jeg ikke har vært det på 5 år. Det er takken man får for ett barnehagebarn. Begge tullene er kjøla pluss mannen. Svigers har passet jentene så jeg har fått jobbet masse de siste dagene. Er så kos være der igjen storkoser meg.
Desverre tok en utrolig vakker søt jente på jobben livet sitt her om dagen så jeg har ringt alle som kjente henne og fikset bårebukett. Var så trist. En ting jeg er gla jeg ikke er er prest ikke gøy ringe med ett slikt budskap hver dag. Desverre fikk bare 1 fra jobben dratt i begravelsen da den var 3 timer fra oslo og vi fikk vite det i går så vi rakk ikke planlegge. Men i dag fikk vi samlet de som ønket til en samtale. Er så godt bare sitte sammen snakke ut det man har på hjertet få ting ut gråte litt sammen. Selv om man ikke kjenner hverdandre som gode venner er det rart med mennesker som uansett får en plass i hjertet. Nesten litt som dere. Kjenner dere ikke inn og ut men bryr meg veldig om hvordan dere har det.
En ting er sikkert jeg har lært de 2 siste dagene er att jeg skal slutte klage over småting. Jeg skal begynne se enda bedre på alt som er bra med livet mitt ikke bare konsentrere om de bittesmå tingene som er negative. De blir så uvesenlige når en ung jente tar livet sitt.
Jeg vil også som mamma og har nå det ansvaret gi jentene selvtilitt ikke syte over ting en kan gjøre noe med. Har man tett nese ta nesespray har man lite penger jobb, har man en dårlig jobb bytt jobb, har man en dårlig mann bytt mann,har man feber ta en paracet har man lyst på noe spar til det ikke KLAGE men gjøre noe med det. Men også om man ikke klarer ting GET OVER IT [:)]. Det går somregel bra er mottet til mannen min. Det gjorde meg gal før når han sa det men det gjør somregel det [:D]. Men bare veeeeldig irriterende når jeg ville syte litt. Men nå skal det også bli mitt motto [:D]