Fredagsprat :-)

Juice

Glad i forumet
Januarhula 2014
Må bare skravle litt. Idag skal jeg stenge på jobben, og rett etter jobb skal jeg ut å hente mannen min på flyplassen <3 Blir godt å se han igjen!
Fikk koselig påminnelse på sms idag om at jeg måtte huske timen min på mandag 21.11.11.
Snart er det også min tur til å dra på ultralyd. Kjempe spent!

Jeg også :P He he..
Koselig for deg å se ham igjen snart :D Mannen min er på jobb, og kommer ikke hjem før kl. halv 4. Vet ikke hva jeg skal lage til middag, men får se senere i dag. Skal prøve å rydde og vaske det meste i huset slik at vi kan slappe av og kose oss i helga fram til UL på kommende mandag. Grugleder oss! Da er vi 2 som har time på samme dag! :D :D Spennende! Ønsker deg masse lykke til, håper deg får en fin opplevelse på UL! :D
Ha en fin helg

Jeg har fri i dag, så jeg tenkte jeg skulle prøve å rydde og vaske litt her hjemme :) Orker ikke ha det rotete.. hehe..
Sambo skal på julebord med jobb i dag, så det blir vell en stille og rolig kveld for min del :/

Jeg har enda ikke kommet meg ut av nattpysjen. Skal ikke på jobb før sent i dag, så jeg tar livet med ro. Neste uke skal jeg også på ul, gleder meg masse:)

Snart skal jeg gå en god tur med bikkja, før jeg vender nesa mot jobben:)

Ja, kjempe koselig å få han hjem igjen. Etter denne helga får jeg ikke se han igjen på 3 uker, så må nyte han så mye jeg klarer denne helga ;-)
Du finner nok ut noe greit til middag :-) Jeg tenkte å lage fiskegrateng til middag idag.

Blir kjempe spennende på mandagen. Klokka er det du har time? Vi har time 12.50. Tror jeg kommer til å ha store problemer med å konsentrere meg på jobb den dagen :-P
Ønsker dere også lykke til. Håper det blir en fin opplevelse :-D

Påskeharen skrev:
Koselig for deg å se ham igjen snart :D Mannen min er på jobb, og kommer ikke hjem før kl. halv 4. Vet ikke hva jeg skal lage til middag, men får se senere i dag. Skal prøve å rydde og vaske det meste i huset slik at vi kan slappe av og kose oss i helga fram til UL på kommende mandag. Grugleder oss! Da er vi 2 som har time på samme dag! :D :D Spennende! Ønsker deg masse lykke til, håper deg får en fin opplevelse på UL! :D
Ha en fin helg

Endelig fredag :)

Jeg begynnte dagen med å levere inn en prøve til legen, har hatt sinnsykt vondt i høyre siden på magen og midjen i tre dager og var nesten sikker på at det var urinveisinfeksjon, men det var det ikke....... time igjen på mangdag for å se hva merkelige greier livmoren min mest sannsynlig driver å presser på :(

Ellers blir det litt oppussing i heimen, mannen har uansett vakt så kommer oss ikke langt avgårde :)

ha en fin helg damer

Juice:
Ønsker deg og mannen din en kjempekoselig helg :-D

BlackBeauty:
Håper du finner ut av det på mandag. Ikke noe morro å gå med vondt :-(

Ønsker dere alle en kjempegod helg :-D

Nå skal sambo og jeg straks ut en tur, handle litt julegaver og andre unyttinge ting :-) Deilig med penger på kontoen nå før jul ;-)

Ja, det må du nok gjøre :P Det blir nok pizza fra fryseren, kjedelig smak, men lover å lage noe saftig og godt i morgen og på søndag :)

Vi har time kl. 10:30. Kommer til å bli svimmel av blandet følelser på veien dit :P Skal mannen din være med? Skal dere vite kjønn? Blir vi oppdatert etterpå? :)

Takk, takk :)

Juice skrev:
Ja, kjempe koselig å få han hjem igjen. Etter denne helga får jeg ikke se han igjen på 3 uker, så må nyte han så mye jeg klarer denne helga ;-)
Du finner nok ut noe greit til middag :-) Jeg tenkte å lage fiskegrateng til middag idag.

Blir kjempe spennende på mandagen. Klokka er det du har time? Vi har time 12.50. Tror jeg kommer til å ha store problemer med å konsentrere meg på jobb den dagen :-P

Påskeharen skrev:
Ha en fin helg

Blir nok deilig å se igjen mannen, og nå går det fort mot UL! Det er liksom høyde- og vendepunktet i svangerskapet, det.

Jeg har gjort et forsøk på å amputere fingertuppen min idag, jeg - om enn noe ufrivillig! Klemte pekefingeren noe så j*vlig i en av dørene på jobb, så blodet sprutet og alt så helt deformert ut.. Det er nå 4,5 timer siden og det pulserer enda.. På toppen har bekkenløsningen eskalert, så nå sitter jeg og føler meg sånn passe invalid, egentlig

Idag skal vi passe min lillesøster på 4. Vi skal også ut å handle litt før vi skal ha ribbe i morgen. Blir nok en rolig sofa kveld i kveld :) kos dere alle sammen og god helg :)

Yes! Bare 3 1/2 julegave igjen å handle nå :-D
Og det meste av julematen er i hus. Mangler bare kalkun, litt tilbehør og selvfølgelig julegodtet ;-)

Føler det har vært en helt grei fredag. Hodepinen er endelig på tur bort, og vi er inne fra den ekle tåka. Er nesten litt spøkelsesaktig ute nå ;-)

Nå skal det snart lages enkel middag, og så se litt film resten av kvelden. Bikkja og katta skal få lov til å varme meg kjenner jeg :-)

Gleder meg til å høre hvordan det går på deres ultralyd :-)

Jeg koser meg på hyttetur sammen med familien :-) I dag har vi tatt en kjøretur/utforskingstur i fjellet. Knall fin natur er det her! Så nå er det godt å ligge på sofaen, spise god mat, kjase og bare slappe av. I morra skal vi inn til Stavanger, skal se om vi kan finne noe babytøy til tulla i magen <3

God helg alle!

Hyttetur og utforskningstur i fjellet hørtes koselig ut :-D
Tror jammen jeg å begynne med familieferier igjen, sånne som vi hadde da jeg var liten ;-)
Å spille kort på hytta, og kose seg uten tv og internett er kjempedeilig :-D

Blir kjekt å se mannen igjen og UL er alltid kjekt. Da blir liksom alt så veldig virkelig og man ser litt mer hva man har i vente :-) Imogene; går det bedre med fingeren? Jeg har vært på jobb, så var vi på lagunen for å kjøpe ny briller til samboeren min. Nå ligger en trøtt gutt og skal sove mens mor og far venter på kyllingvinger :-)

Nå er jeg alene hjemme mens sambo er på julebord jeg da! Eller, er jo ikke alene hjemme. Lillegutt sover :)
Men jeg har godis, så jeg skal ikke klage :D Koser meg i sofakroken, god og mett :D

Ja. Mannen min skal være med :-)
Han ville vite kjønn, jeg ville vente. Siden vi er to om saken, så blir det til at vi skal vite. Han klarer ikke å holde det for seg selv :P
Selvfølgelig skal jeg skrive en oppdatering. Regner med at du også kommer til å gjøre det :-D

Ha en flott fredagskveld :-)

Påskeharen skrev:
Ja, det må du nok gjøre :P Det blir nok pizza fra fryseren, kjedelig smak, men lover å lage noe saftig og godt i morgen og på søndag :)

Vi har time kl. 10:30. Kommer til å bli svimmel av blandet følelser på veien dit :P Skal mannen din være med? Skal dere vite kjønn? Blir vi oppdatert etterpå? :)

Takk, takk :)

Juice skrev:

Påskeharen skrev:
Ha en fin helg

Tusen takk.
I lige måde :-)

Kos deg på shopping!

bakemamma skrev:
Juice:
Ønsker deg og mannen din en kjempekoselig helg :-D

BlackBeauty:
Håper du finner ut av det på mandag. Ikke noe morro å gå med vondt :-(

Ønsker dere alle en kjempegod helg :-D

Nå skal sambo og jeg straks ut en tur, handle litt julegaver og andre unyttinge ting :-) Deilig med penger på kontoen nå før jul ;-)

Imogene: Takk. Var veldig godt å se han igjen. Nå lager han kakao til oss begge :-)
Huff.Håper at det går bra med fingeren din. Det høres ikke veldig koselig ut. God bedring.
Lykke'i'magen: Skal gi deg en oppdatering når vi har vært på ultralyd. God tur på shopping i Stavanger :-D
Dunn: Ja. Både meg og mannen er kjempe spente på hvordan UL på mandag blir. Tror helga kommer til å gå seeeint.

Back
Topp