Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper egentlig litt på at det skjer noe hos deg, siden du har vært så utålmodigMiddagen er ikke planlagt her. Har ikke lyst på noe.
Hvis ikke noe skjer (jfr. Tråden min) blir det nok tv på oss i kveld.
BVforum via HTC
Nei, det var bare siden vi allikevel var like ved grensa. Og for å kjøpe snop.Håper egentlig litt på at det skjer noe hos deg, siden du har vært så utålmodigMed mindre du MÅ til Sverige i helgen, da?
![]()
Oh.. Da kan du kjøpe snop til meg også, så kan vi sitte og kose oss på Ringerike sammen over helgaNei, det var bare siden vi allikevel var like ved grensa. Og for å kjøpe snop.men spørs om det blir noe av.
BVforum via HTC
Spørs om det der mannfolket her hadde hatt bry til å ta den turen når det er to stykker her nede.Oh.. Da kan du kjøpe snop til meg også, så kan vi sitte og kose oss på Ringerike sammen over helgahaha
![]()
Hihi, jeg tror "post"-knappen din fikk krampe!Og bare for å fortsette trenden med å publisere mange ganger kanjeg legge til at det nok blir sjokolade også!!
Haha!! Går for lakris;-) og surt godis Mmmm!! ;-)Spørs om det der mannfolket her hadde hatt bry til å ta den turen når det er to stykker her nede.![]()
Men det hadde jo vært artig. "press!" "vent litt, skal bare ta en vingummibjørn til"![]()
BVforum via HTC
Neida, vi hadde brukt mannfolka som brevduer!Haha!! Går for lakris;-) og surt godis Mmmm!! ;-)
"ooops, tomt.. Kommer inn til deg og henter litt mer, jeg";-)
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Haha.. Ja, er det ikke derfor de er med på fødslene ?;-)Neida, vi hadde brukt mannfolka som brevduer!noe fornuftig må de jo brukes til.
![]()
BVforum via HTC
Jo, nettoppHaha.. Ja, er det ikke derfor de er med på fødslene ?;-)
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
åh... Hørtes godt ut!!! Kos degEndring i planen, jeg går for fredags-brownies![]()