Fredagsplaner?

CCmil

Forumet er livet
Sensommerlykke 2017
Oktoberlykke 2019
Noen som har planer for fredagskvelden?

Her blir det nok taco til middag og Idol på tv, me quizdan på opptak tenker jeg :)

Stekt ørret, poteter, saus og grønnsaker til middag her, men er ikke sikker på hvor mye jeg orker å spise med disse menssmertene som ikke helt vil slippe taket.. Kjenner meg litt småkvalm på grunn av dem..

Planen er å få mannen til å støvsuge huset etter middag, så skal jeg få ferdig kurven og vaske litt mer klær.. Så blir det vel sofa, TV/film og godis resten av kvelden.. Om det blir mer vondter i løpet av kvelden kommer jeg nok til å høre med jordmor om hun kan sjekke om det er skjedd noe mer så jeg slipper å dra inn i natt igjen om det står på stedet hvil.. Liker ikke å vekke folk unødvendig på natta:P Er det ikke fremgang, eller det går supersakte tar vi nok en runde i høyet for å se om det kan sette fart på ting.. Orker ikke å gå sånn her med små smerter i flere dager:P

Middagen er ikke planlagt her. Har ikke lyst på noe. :p
Hvis ikke noe skjer (jfr. Tråden min ;) ) blir det nok tv på oss i kveld. :)

BVforum via HTC

Middagen er ikke planlagt her. Har ikke lyst på noe. :p
Hvis ikke noe skjer (jfr. Tråden min ;) ) blir det nok tv på oss i kveld. :)

BVforum via HTC
Håper egentlig litt på at det skjer noe hos deg, siden du har vært så utålmodig;) Med mindre du MÅ til Sverige i helgen, da?;)

Håper egentlig litt på at det skjer noe hos deg, siden du har vært så utålmodig;) Med mindre du MÅ til Sverige i helgen, da?;)
Nei, det var bare siden vi allikevel var like ved grensa. Og for å kjøpe snop. :p men spørs om det blir noe av. :)

BVforum via HTC

Nei, det var bare siden vi allikevel var like ved grensa. Og for å kjøpe snop. :p men spørs om det blir noe av. :)

BVforum via HTC
Oh.. Da kan du kjøpe snop til meg også, så kan vi sitte og kose oss på Ringerike sammen over helga;) haha:)

Blir spennende å se hvordan det går med dere i helga altså! Dere får oppdatere her inne så jeg får med meg :)

Oh.. Da kan du kjøpe snop til meg også, så kan vi sitte og kose oss på Ringerike sammen over helga;) haha:)
Spørs om det der mannfolket her hadde hatt bry til å ta den turen når det er to stykker her nede. :p
Men det hadde jo vært artig. "press!" "vent litt, skal bare ta en vingummibjørn til" :p

BVforum via HTC

Fredagsplanen er sofatid :) desperat behov for varme og strekk ut med ryggen. Hurrahurra for helg :)

Fredagsplanen er sofatid :) desperat behov for varme og strekk ut med ryggen. Hurrahurra for helg :)

Fredagsplanen er strekk ut på soffan under ullteppe med et stort glass pepsimax og makkaroni&ost!

Og bare for å fortsette trenden med å publisere mange ganger kanjeg legge til at det nok blir sjokolade også!!

Spørs om det der mannfolket her hadde hatt bry til å ta den turen når det er to stykker her nede. :p
Men det hadde jo vært artig. "press!" "vent litt, skal bare ta en vingummibjørn til" :p

BVforum via HTC
Haha!! Går for lakris;-) og surt godis Mmmm!! ;-)

"ooops, tomt.. Kommer inn til deg og henter litt mer, jeg";-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Haha!! Går for lakris;-) og surt godis Mmmm!! ;-)

"ooops, tomt.. Kommer inn til deg og henter litt mer, jeg";-)

Neida, vi hadde brukt mannfolka som brevduer! ;) noe fornuftig må de jo brukes til. :p

BVforum via HTC

Neida, vi hadde brukt mannfolka som brevduer! ;) noe fornuftig må de jo brukes til. :p

BVforum via HTC
Haha.. Ja, er det ikke derfor de er med på fødslene ?;-)

Endring i planen, jeg går for fredags-brownies :D

Back
Topp