Fredagsmiddag da?

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Mannen hadde lyst på pølsegryte i dag (!!) men herlighet...Jeg fant ikke et snev av lyst på det i dag og siden det var jeg som orket å handle med Lillebror på magen og styre i dag, så bestemte jeg! :p
Koteletter langsteker nå i ovnen med masse smør og deilig krydder på ;)
Koker litt pasta og woker blomkål og brokkoli til :D

Det hørtes godt ut :-)
Vi har spist kjøttdeig og spagetti.

Lillebror spiste MASSE pastaskruer :D Og mais :p

Her ble det hjemmelaget suppe ;) :)

Mannen hadde lyst på pølsegryte i dag (!!) men herlighet...Jeg fant ikke et snev av lyst på det i dag og siden det var jeg som orket å handle med Lillebror på magen og styre i dag, så bestemte jeg! :p
Koteletter langsteker nå i ovnen med masse smør og deilig krydder på ;)
Koker litt pasta og woker blomkål og brokkoli til :D

Det høres bare utrolig godt ut. Hvilket merke på kottisene bruker du, og er det sommerkoteletter?

Blir pasta her også, med tomatsaus og karbisdeig:-)

Her blir det grilling hos noen venner :) Storebror sover hos en kamerat, så da har vi bare et barn i kveld, og det er litt enklere å dra på besøk. Tenker å ta med vognen så lillebror kan sove litt i den der, ettersom det blir etter hans sengetid.

Her blir det grilling hos noen venner :) Storebror sover hos en kamerat, så da har vi bare et barn i kveld, og det er litt enklere å dra på besøk. Tenker å ta med vognen så lillebror kan sove litt i den der, ettersom det blir etter hans sengetid.
Så koselig =) Når tar han kvelden?

Høres digg ut! :D

Vi spiste fiskeburgere i pitabrød i går. Hermine fikk lapskaus jeg hadde i fryseren til henne ;)

Back
Topp