Fredagsmidag?

ToSmå2010

Forumet er livet
Hva skal dere ha til middag idag da??

Her blir det Toros Kinesisk Szechuan med kylling.. Aldri lagd det før så aner ikke om det er godt[8D] Men jeg håper det. hehe..

Skal ha en kyllingrett som ellamella la ut oppskrift på tidligere i dag :)

samboer`n og svigerfar er på vilmarksmesse i dag, så skal få han til å kjøpe med kebab når dom skal hjem :)

Her blir det tapas :) Har stått å pisket aioli til den store gullmedalje her nå :) Så skal vi ha kylling surret i bacon, lefser med skinke/spekeskinke til kjæreste, ovnsstekte potet me hvitløk, innbakte champinionger (øøh, vanskelig å skrive) Ruccolasalat med fetaost og cashewnøtter. tror det holder til oss to [;)] hihi[:D]

her blir det pita i kvell :) skal ha grøt og lasagne i morgen og oksestek på søndag.. ikke ofte jeg har planlagt hele helga men...

Her blir det pølse og potetstappe,samboeren hadde så lyst på det [:)]

hjemmelaget pizza[:)]

Jeg skal snart lage kylling Tikka masala

til middag blir det løvbiff (aldri smakt før) med chips og bernaise saus :) i kveld bir det pizza med grov bunn og kllingkjøttdeig+ mase annet godt oppå [:D]

i dag blir det (kanskje) pitabrød med løvbiff.. men siden eg e så kvalm så blir det å se an[8D]

Vi har nettopp spist taco:)

Her tror jeg det blir pannekaker, men rekker nok å ombestemme meg et par ganger før den tid[:)]

Gryterett[:D]
Vi er jo bare to (eller 3[8D]) personer, men jeg lager noen liter for da kan jeg kjøle/fryse resten og ha ferdig middag en dag eller to uten at det blir "ferdigmat"

Her ble det hjemmelaget kyllingnuggets med fullkornsris, pitabrød og salat. Det var godt[:)]

salma laks, poteter, sandefjordsmør og agurksalat[:)]

Her blir det nudler og hvitløksbaguetter. :P
Kjære er på jobb, så gidder ikke å styre med no stort til meg sjøl.

Her blir det stroganoff gryte med ris og salat:) 

Kylling med pestopasta til

Okai, da var maten spist her.. Og jeg må si at den "pakka" der anbefales ikke[&:] Den var ikke god.. hehe

Fiskekaker med brun saus og poteter lages det her :)
Ble litt sein middag siden min kjære var litt seint hjemme!!

Back
Topp