Kjempegodt er det! Mannen har satt fram potetgull og ei skål med godteri her, men jeg er mer vaflete av meg..
Snille mannen da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjempegodt er det! Mannen har satt fram potetgull og ei skål med godteri her, men jeg er mer vaflete av meg..
Så deilig!Det jeg måtte finne..
Bruker aldri oppskrift, men nå hadde jeg i;
2 egg
2ss sukker
smelta smør
melk
en GOD del havregryn
litt bakepulver
Også blir det jordbærsyltetøy og rømme oppå da selvsagt..
Så deilig!
Har nemlig endel glutenfrie havregryn jeg må få brukt oppkjøpte det før jul for å bake til søs som har cøliaki
skal testes i morgen. Men ikke noe mel i det hele tatt?
Lurt!Hvis du bruker stavmikser så blir de hele grynene helt malt oppPleier å lage pannekaker på den måten
![]()
Jo,mel glemte jeg å skrive opp!Så deilig!
Har nemlig endel glutenfrie havregryn jeg må få brukt oppkjøpte det før jul for å bake til søs som har cøliaki
skal testes i morgen. Men ikke noe mel i det hele tatt?
Ja, han tørr ikke anna, stakkars. Hehe..Snille mannen da![]()
Tror jeg må prøve å stramme den litt inn "øverst" eller noe, for hun lener seg så forover at hun tipper jo nesten utÅåå titt-tei
Pass på å få nok stoff under stumpen hennes. Jeg pleier å ta tak mellom bena og dra stoffet godt opp mellom meg og baby. Ellers ser det fint ut![]()
Tusen takkNydelige snuppa, hun har så vakre øyne![]()
Nårtid tar hun dag når hun sovner så tidlig?Her er tausa i seng, middagen er intatt, mannen tar oppvasken og jeg skal lage vafler!! Har fått dilla på vafler med havregryn i nemlig.. Ååå, som jeg gleder meg!!!![]()
Tror jeg må prøve å stramme den litt inn "øverst" eller noe, for hun lener seg så forover at hun tipper jo nesten ut![]()
![]()
Måtte stappe armene hennes nedi, men hun ville helst ha de opp slik at hun kan ta tak i kanten og lene seg utover
![]()
Her har ikke leggetid på kvelden noe å si på når vi står opp. Eller; det har ikke MYE å si..Nårtid tar hun dag når hun sovner så tidlig?Hermine våkner ca 07 og det er når hun tar kveld kl.20.30, så tørr ikke legge henne før 20 jeg
![]()
orker ikke å stå opp så tidlig når vi ammer 4 ganger hver natt
![]()
Ja, fant jo fort ut at det er så godt som umulig å bare dra når ungen sitter iJa, det kan være lurt. du kan som sagt la hun ha armene over, men det er viktig at overkanten er stram også.
Flytt alt det overflødige stoffet mot ringene først, og så strammer du, det er litt lettere enn å bare dra![]()
Her er en halvtime avgjørende for om vi står opp 07 eller 08Her har ikke leggetid på kvelden noe å si på når vi står opp. Eller; det har ikke MYE å si..
Ja jeg hadde så mange varsler nå at jeg orker ikke å lese gjennom alt engangGuri, som dere damer har skravlet mens jeg har vært borteKepp up the good work^^ Utrolig fine bilder, hu er så utrolig herlig*elsk*
![]()
jeg har gitt opp å følge med på varslene allerede. Bare peiser på der jeg klarer å henge sånn halvveis med.Ja jeg hadde så mange varsler nå at jeg orker ikke å lese gjennom alt engang![]()
Ja, fant jo fort ut at det er så godt som umulig å bare dra når ungen sitter i![]()
![]()
![]()
Åh. Nei, vi våkner som regel til samme tid vi, enten han sovner 19 eller 22Her er en halvtime avgjørende for om vi står opp 07 eller 08![]()
Og jeg må si at jeg velger 08 når nettene er så laaange
![]()
Nekj.. Det varierer litt når hun våkner, men det er mellom 06 og 08. I dag stod vi opp kl.08.15, også sov hun bare to dubber i dag, så hun var trøtt nå til kvelden ja.. Hun våkna en gang i sta da, og da skulle hun ha opp en rap og ville ha mer mat. Vi ammer som regel bare en gang om natta..Nårtid tar hun dag når hun sovner så tidlig?Hermine våkner ca 07 og det er når hun tar kveld kl.20.30, så tørr ikke legge henne før 20 jeg
![]()
orker ikke å stå opp så tidlig når vi ammer 4 ganger hver natt
![]()