Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
KUL BODY!!Vis vedlegget 6051Nasse ligger å lager brrrrrbrrr lyder så spytte freser
Hun er trøtt, blir lallings snart
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
HerligOg nå står kjærsten og lager hjemmelaget pizza mens jeg skal legge trøttetrollet![]()
Godt når dem sovner så fort da! Sover hun hele natta da? Ems sovna med en gang hun fikk smokken og regner med hun sover til sånn 6tiden i mårraså nå blir det pizza og kjærstekos mens vi ser både onsdagens og dagens idol
eeelsker fredager
![]()
Her er tausa i seng, middagen er intatt, mannen tar oppvasken og jeg skal lage vafler!! Har fått dilla på vafler med havregryn i nemlig.. Ååå, som jeg gleder meg!!!![]()
Nam!Her er tausa i seng, middagen er intatt, mannen tar oppvasken og jeg skal lage vafler!! Har fått dilla på vafler med havregryn i nemlig.. Ååå, som jeg gleder meg!!!![]()
Vi har kosa oss i badekaret hos bestemor og bestefar og testa ringslynga som vi har kjøpt av Fru Hsnuppa kosa seg oppi der, men tror ikke jeg fikk det helt til for hun var på tur utav den
Vis vedlegget 6073
Vi har kosa oss i badekaret hos bestemor og bestefar og testa ringslynga som vi har kjøpt av Fru Hsnuppa kosa seg oppi der, men tror ikke jeg fikk det helt til for hun var på tur utav den
Vis vedlegget 6073
Det jeg måtte finne..Nam!
Hva annet har du i?
Kjempegodt er det! Mannen har satt fram potetgull og ei skål med godteri her, men jeg er mer vaflete av meg..Høres godt ut![]()