Fredagslykke!!!

jeg har gitt opp å følge med på varslene allerede. Bare peiser på der jeg klarer å henge sånn halvveis med.
Varslene gav jeg opp etter forrige konk :p

Ja, han tørr ikke anna, stakkars. Hehe..:p
Det er så deilig når mannfolka glimter til innimellom! Herlig når de ser ting som må gjøres med egne øyne. :)

Ja, det er gjør godt:-)

Ja det er enklest å føre det stoffet man vil ha strammere mot ringene =)
ELlers, synes du den var god?
Fikk bare hatt den på i 5 minutt fordi snuppa var sur som et rognebær :eek: Fikk ikke gjort meg opp noen mening annet enn at den er lett å få på, og at det går fort og lett å få henne i den :) Og så sitter hun veldig fint oppi der da! Blir sikkert mye brukt her hjemme vil jeg tro ;)

jeg har gitt opp å følge med på varslene allerede. Bare peiser på der jeg klarer å henge sånn halvveis med.
hahaha, god plan! Sålenge man skribler noen ord her og der så spiller ikke den store sammenhengen så stor rolle :p

Fikk bare hatt den på i 5 minutt fordi snuppa var sur som et rognebær :eek: Fikk ikke gjort meg opp noen mening annet enn at den er lett å få på, og at det går fort og lett å få henne i den :) Og så sitter hun veldig fint oppi der da! Blir sikkert mye brukt her hjemme vil jeg tro ;)
Du må dele flere bilder når du har prøvd mer =)
JEg prøvde vår på bading og på handletur i dag. Altså, inn i svømmehallen og ned til garderobene. ORker ikke å bære på bilstolen lenger, og det var kjekt å ha armene fri til badebag og finne billett osv :D
Og på butikken etterpå. Men han ble sittende litt skjevt, og jeg merket veldig godt at kroppen min ble belastet skjevt. Må øve mer, for den er helt genial :D

hehe nei stemmer det. Får ikke alltid med meg sammenhengen,men jeg prøver nå å bidra litt.

Det blir vanskelig å henge med etter hvert ja, kommer til å svare der jeg kan jeg også om det går for lang tid imellom:-)

jeg fortsetter i god sko med å skirble litt det det måtte passe :P

Det er lurt ja:-) Her har det blåst opp til full storm

Back
Topp