Varslene gav jeg opp etter forrige konkjeg har gitt opp å følge med på varslene allerede. Bare peiser på der jeg klarer å henge sånn halvveis med.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Varslene gav jeg opp etter forrige konkjeg har gitt opp å følge med på varslene allerede. Bare peiser på der jeg klarer å henge sånn halvveis med.
Ja, han tørr ikke anna, stakkars. Hehe..
Det er så deilig når mannfolka glimter til innimellom! Herlig når de ser ting som må gjøres med egne øyne.![]()
Fikk bare hatt den på i 5 minutt fordi snuppa var sur som et rognebærJa det er enklest å føre det stoffet man vil ha strammere mot ringene =)
ELlers, synes du den var god?
hahaha, god plan! Sålenge man skribler noen ord her og der så spiller ikke den store sammenhengen så stor rollejeg har gitt opp å følge med på varslene allerede. Bare peiser på der jeg klarer å henge sånn halvveis med.
Du må dele flere bilder når du har prøvd mer =)Fikk bare hatt den på i 5 minutt fordi snuppa var sur som et rognebærFikk ikke gjort meg opp noen mening annet enn at den er lett å få på, og at det går fort og lett å få henne i den
Og så sitter hun veldig fint oppi der da! Blir sikkert mye brukt her hjemme vil jeg tro
![]()
hehe nei stemmer det. Får ikke alltid med meg sammenhengen,men jeg prøver nå å bidra litt.hahaha, god plan! Sålenge man skribler noen ord her og der så spiller ikke den store sammenhengen så stor rolle![]()
hehe nei stemmer det. Får ikke alltid med meg sammenhengen,men jeg prøver nå å bidra litt.
Her også. I tillegg til at det hagler, sludder og regner innimellom så klart..Det er lurt jaHer har det blåst opp til full storm
Her også. I tillegg til at det hagler, sludder og regner innimellom så klart..
Ja, bætter'e. Med god samvittighet!Skikkelig fysja ja, godt å holde seg inne nå![]()
Ja, bætter'e. Med god samvittighet!
Hvor emi Trøndelag er det du bor??
Der kan det være rått og kaldt ja..Trondheim![]()