Fredagslykke!!!

Rustad90

Glad i forumet
Babyen og pappan ligger på gulvet og leker og skravler og a mor kooooser seg me m&m og cola!

Og du da? Få se :D

Vedlegg

• 1362154623940.jpg
    1362154623940.jpg
    54,8 KB · Visninger: 37
  • 1362154636966.jpg
    1362154636966.jpg
    56,5 KB · Visninger: 37
  • 1362154679120.jpg
    1362154679120.jpg
    55,5 KB · Visninger: 37
Så fine bilder!! :-)
På vei hjem fra bading og handletur vi nå. Sliten nå, så håper på litt idyll når vi er hjemme ;)

ImageUploadedByBV Forum1362156323.690252.jpg
T i fosterstilling, sliten etter Bhg og bading
ImageUploadedByBV Forum1362156375.120707.jpg
Taco på gang :-)

Nasse ligger å lager brrrrrbrrr lyder så spytte freser:D
Hun er trøtt, blir lallings snart:)
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Så mange fine bilder:-)

Og nå står kjærsten og lager hjemmelaget pizza mens jeg skal legge trøttetrollet :D

Og nå står kjærsten og lager hjemmelaget pizza mens jeg skal legge trøttetrollet :D
Herlig :-)
I dag skal jeg få stelle og legge T!
Mannen steller Lillebror og kan prøve å legge han. Men som regel trengs litt pupp!

Snuske sovna innen kvart på sju i kveld, det er ny rekord:-)
Aldri sett henne så trøtt som i kveld.

Godt når dem sovner så fort da! Sover hun hele natta da? Ems sovna med en gang hun fikk smokken og regner med hun sover til sånn 6tiden i mårra :) så nå blir det pizza og kjærstekos mens vi ser både onsdagens og dagens idol :D eeelsker fredager :D

Godt når dem sovner så fort da! Sover hun hele natta da? Ems sovna med en gang hun fikk smokken og regner med hun sover til sånn 6tiden i mårra :) så nå blir det pizza og kjærstekos mens vi ser både onsdagens og dagens idol :D eeelsker fredager :D

Det varierer, det er jo egentlig å sove hele natta hvis de sover 5 timer i strekk, og det gjør hun jo:-)
I går sovna hun halvåtte og jeg amma henne igjen halv fire:-)

Her er tausa i seng, middagen er intatt, mannen tar oppvasken og jeg skal lage vafler!! Har fått dilla på vafler med havregryn i nemlig.. Ååå, som jeg gleder meg!!! :D

Her er tausa i seng, middagen er intatt, mannen tar oppvasken og jeg skal lage vafler!! Har fått dilla på vafler med havregryn i nemlig.. Ååå, som jeg gleder meg!!! :D

Høres godt ut:-)

Nam!

Hva annet har du i?

Jeg sløver (og vurderer å tisse snart). Eldstemann er i seng. Daniel sover også.. men siden jeg vet hva som skjer etter ca 30-45 minutter så la jeg han bare i lekegrinda istedetfor senga.. så slipper jeg å løpe opp når han våkner og skriker. Mannen er på jobb.
Og jeg har enda til gode å slå på tv'en... hmmm...

Vi har kosa oss i badekaret hos bestemor og bestefar og testa ringslynga som vi har kjøpt av Fru H:-) snuppa kosa seg oppi der, men tror ikke jeg fikk det helt til for hun var på tur utav den:eek:1362163748461.jpg

Vi har kosa oss i badekaret hos bestemor og bestefar og testa ringslynga som vi har kjøpt av Fru H:-) snuppa kosa seg oppi der, men tror ikke jeg fikk det helt til for hun var på tur utav den:eek:Vis vedlegget 6073

Ååå titt-tei :)
Pass på å få nok stoff under stumpen hennes. Jeg pleier å ta tak mellom bena og dra stoffet godt opp mellom meg og baby. Ellers ser det fint ut ;)

Vi har kosa oss i badekaret hos bestemor og bestefar og testa ringslynga som vi har kjøpt av Fru H:) snuppa kosa seg oppi der, men tror ikke jeg fikk det helt til for hun var på tur utav den:eek:Vis vedlegget 6073

Nydelige snuppa, hun har så vakre øyne:-)

Nam!

Hva annet har du i?
Det jeg måtte finne..;)
Bruker aldri oppskrift, men nå hadde jeg i;
2 egg
2ss sukker
smelta smør
melk
en GOD del havregryn
litt bakepulver

Også blir det jordbærsyltetøy og rømme oppå da selvsagt..

Back
Topp