fredagskveld..

spire 1

Betatt av forumet
Hvorfor sitter dere foran pc i kveld og ikke i armkroken til sambo/mann/kjæreste??
Jeg er ikke så super form i kveld og ville sitte litt for meg selv, mens han ser på TV.. Er ikke alltid like godt med kos gitt. Blir nesten dårligere..
Uff stakkars sambo, han vet nesten ikke hva han skal gjøre godt for meg. Det er godt at han er der, selv om han ikke gjør noen ting når jeg ikke orker

Ble visst litt lang denne..[:D]

Her sitter vi med hver vår pc, skikkelig herlig kjærestekveld..hihi.. Forloveden sitter med litt arbeid så det kan like gjerne jeg surfe litt her og andre steder på nettet[:)]

Alle Forum >> [Termin- og barselklubber] >> 2010 >> Mars 2010 >> fredagskveld.. Side: [1]

Blir dårlig med kos med mannen når han er på jobb 50mil unna meg.. men det blir mer kos når han kommer hjem igjen neste uke,..[:)]

Her sitter vi med hver vår pc [8D] Har gudmor pia mi her i helga, så vi har kosa oss med tacooooooo [:D][:D]

Dette er nesten litt morsomt syns jeg da[:)]
Jeg husker hvordan jeg tenkte før jeg ble gravid, og jeg gledet meg så masse og det skulle bli sååå fint[&:] Vel, ikke helt som man hadde forventet.. Nå vil jeg helst ha lengst mulig avstand til bf når ting er som værst.. Mens lunta atpåtil ikke er så lang..

Blir ikke mye kos og nyting av graviditeten alikevel... enda.. Men absolutt verdt det[:D]

Hei jenter!Nettopp våknet jeg da etter en dupp på sofaen[:D] Mannen min er ikke hjemme men kommer vel snart,han er i jakt modus om dagen og bruker hver eneste ledige stund til å "trene" bikkja...men han er veldig følsom å kjærlig om dagen.Men stakkars ikke mye jeg orker av nærhet å kos nå[&:][:)]Så da surfer å titter jeg litt på nettet for tvn er jo håpløs.er jo ikke noe å se på.....[:'(][:-]

jeg har akkurat scrappet ferdig bursdagsinvitajonene til minis 2årsdag.. så derfor sitter jeg her og ikke i armkroken...

pleier ikke sitte så tett egentlig...

han sovner nesten i sin sofa... heheh

ORIGINAL: Celene

jeg har akkurat scrappet ferdig bursdagsinvitajonene til minis 2årsdag.. så derfor sitter jeg her og ikke i armkroken...

pleier ikke sitte så tett egentlig...

han sovner nesten i sin sofa... heheh

Beundrer deg for å orke å scrappe invitasjoner altså... Jeg får helt angst jeg må scrappe mer enn en lik..[:D]

vi hadde overraskende besøk av noen venner her i kveld. Det var koselig, men vi fikk derfor ikke gjort alt som skulle gjøres. Så nå jobber vi litt på overtid. Mannen min er ute og holder på med forberedelser til morndagens familietur. Jeg har jobbet litt på pc'n, men trenger en liten pause nå.

Samboern min er på jobb... kommer ikke hjem før i morra tidlig. Så jeg har sett på "Han er faktisk ikke interessert" og grini som bare det... Uff... Tror jeg skal ligge unna sånne romantiske filmer. Burde egentlig ligge unna alle typer filmer. Det neste blir vel at jeg griner mens jeg ser "The Simpsons". Kjenner jeg begynner å bli litt sigen, men dumme meg satte på en vaskemaskin, så da må jeg holde meg oppe en stund til[:@]

jeg har vært på jentekveld med ost og kjeks i kveld jeg. igrunn akkurat kommet hjem og lagt meg i senga :)

Vi har hatt filmkveld med pizza og armkrok faktisk[8D]

Back
Topp