Fredagskveld - deilig!

lenemor

Forumet er livet
Så har Johanna og G fått vaksina si - g klager på øm arm, mens frøkna sier at hun ikke kjenner en ting...

I dag ringte plutselig entreprenøren vi vurderer å bruke til bygging, og han og arkitekt-kona ble med G ut og så på tomta vår... de ble helt i hundre, og gleder seg til å komme igang. Avtalen er at vi skal ta med oss bilder av det vi har av inspirasjon og ideer ut og besøke dem en kveld, så kan vi komme igang med tegning av hus!!

Har også hatt besøk av en gammel kompis av G i kveld, det var godt å se han igjen, vi hang mye sammen frem til G og jeg flyttet hit, men de siste årene har vi bare sett han et par ganger i året.

Nå har jeg puttet kyllingen i ovnen (det ble crispy chicken), og skjenket meg et glass vin - begge barna sover (August har sovet på brystet mitt i bæresjalet sitt mens jeg har laget middag), og vi skal kose oss med tv og mat - jeg er så sulten at magen romler, så det skal smake! [:D]

Ser at det ikke er noen andre her inne for øyeblikket, kanskje alle har et liv? [8|]

vi har vært i 90 årsdag i dag! så jeg er full i smørbrød og kaker, nesten litt kvalm...[&:]
Men plutselig i disse dager har magen sprettet ut, så nå ser jeg gravid ut[8D], har bare sett litt småfeit ut før[:D]. Så nå er det ingen som er i tvil lenger[:)].

Sitter å sammenligner magebilder fra forrige sv.skap, og magen er veldig annerledes denne gangen, men jeg har sånn følelse av at det blir jente, blir spennende å se hva som faktisk er inni der.
Bilde tatt i dag:

herlig mage - så koselig altså! Og tenk, over halvveis! Blir spennende å se hva det blir ja - jeg var jo sikker på at jeg ventet en jente til jeg, helt til "the bitter end"... Lå og tenkte febrilsk på operasjonsbordet på hva vi skulle finne på å kalle henne, for vi hadde ikke funnet noe navn vi var enige om [8D]

Jeg er her jeg.. Var bare innom generell og snuste litt.. [8D]
Her sitter vi og ser på x-faktor sammen med svigers som kom på besøk..
De kom bærende med gaver..! MASSE svenskebacon, kjøttdeig, falukorv, 5 kg vaskemiddel, tøymykner, oppvaskmaskintbl, brus og jah.. You name it.. [:D] Jeg fikk Kari traa bukse, sambo og joggebukse.. Skikkelig julaften på forskudd..! [:D]

Crispy chicken er så godt!! Her ble det biff-pizza.. Og den blei GOD! Marinerte biffstrimlene og hadde mais og paprika på i tillegg.. Mmmmmmmmmmm!!

Kos dere med mat og vin, lenemor!

ORIGINAL: lenemor

herlig mage - så koselig altså! Og tenk, over halvveis! Blir spennende å se hva det blir ja - jeg var jo sikker på at jeg ventet en jente til jeg, helt til "the bitter end"... Lå og tenkte febrilsk på operasjonsbordet på hva vi skulle finne på å kalle henne, for vi hadde ikke funnet noe navn vi var enige om [8D]

og jeg som allerede har kjøpt litt rosa klær[8D], kjøpte den rosa sparkebuksa og bodyen i me&I... Navnet har jeg nesten klart og... hehe

lille*frø: Åååh! Fine magen!!! Og over halvveis alt..! [:D]

ORIGINAL: Almyrida81

Jeg er her jeg.. Var bare innom generell og snuste litt.. [8D]
Her sitter vi og ser på x-faktor sammen med svigers som kom på besøk..
De kom bærende med gaver..! MASSE svenskebacon, kjøttdeig, falukorv, 5 kg vaskemiddel, tøymykner, oppvaskmaskintbl, brus og jah.. You name it.. [:D] Jeg fikk Kari traa bukse, sambo og joggebukse.. Skikkelig julaften på forskudd..! [:D]

Crispy chicken er så godt!! Her ble det biff-pizza.. Og den blei GOD! Marinerte biffstrimlene og hadde mais og paprika på i tillegg.. Mmmmmmmmmmm!!

Kos dere med mat og vin, lenemor!

Oioi! Skikkelig julaften ja[:D]! Heldige dere er[;)].

Mmmm herlig fredagskvelden startet med at vi var på bading! Så kjekt å gjøre noe sammen som en familie. Ekstra kos er det når søsteren min er der med familien sin også! Kjempekjekt! Nå er barna i seng.. og jeg har fått spist meg god og mett uten å bli avbrutt av en gutt med ubehag!

Solveig spiste 4,5 pizzastykker i bhg i dag, og var slettes ikke noe klar for middag hjemme. Så jeg og mannen fikset oss reker i kveld!! MMMM Nå ser vi på beat for beat!

(må bare si at Jodling er kult altså...!)

Vi var på senteret å handlet i sta da vi plutselig så han David Eriksen tusle rundt - og plutselig hørte vi Tone Damli Aaberge synge, og da hadde hun en liten mini-konsert, så da så vi litt på henne..

William sover som en sten, Leah har fått være lenge oppe i dag (i håp om at dagen ikke starter kl 6 i morgen) hun sitter å bygger klossetårn med sambo [:D] Så er det X-factor og Xtra factor på tv [:)]

ja.. så er endelig fredagskvelden her.. denne uka har vært så himla lang.. [&:] men nå er det helg og det er herlig!! [:)] i kveld ble det taco as usual på fredager.. nå er det skavlan, mens vi venter på xfaktor.. tenkte jeg skulle rydde litt her mens jeg venter egentlig, måtte bare logge på litt.. (for å vise lenemor at nei.. jeg har egentlig ikke noe liv)

vi dro en tur til sverige i dag[:D] handlet masse mat.. deilig å fylle fryseren.. men vi handler alltid så sykt mye..[&:] og jeg ramlet en tur innom panduro.. [&:][:D] så det er topp for sjela!![8D] 

nei.. nå får jeg lette på rumpa.. [8D] og gjøre noe fornuftig, og late som jeg har et liv.. kanskje ta meg et glass vin for å lette på "jobben" det er å vaske hus![8D]

God kveld!
Mye god mat der ute ser jeg... nå sitter jeg å "koser" meg med brødskive jeg[8D] eneste pluss er at det i det minste er hjemmelaget brød[:D]

Jeg har brukt kvelden på å shine hus, mannen kommer hjem på søndag og jeg har planer om å bruke morgendagen til å kose meg med barna og på ettermiddagen skal vi jo på halloweenfest - så er det Skal vi danse for mor når barna er i seng[;)]

kjenner jeg må finne senga snart for lillemor har garantert planer om å våkne halv 7 selv om det er helg! *gjesp*

Og så har vi fått brev om at vi har fått barnehageplass til lillemor fra januar så jeg er minst 10 kg lettere i dag!! (selv om det vises dårlig på klærne[8D] )

God kveld jenter!!

Jeg har barnefri i helga. Etter å ha levert Mina i Oslo, så titta jeg litt i butikker[;)] Kjøpte litt småting på Panduro sånn at vi kan ha litt juleveksted her hjemme til helga[:)] Mina skal få male på kopper og dekorere +male små pappesker. Fine julegaver[;)]

Jeg har byttet ruteren, da jeg har ikke kunnet sitte i stua på nett i det siste[:'(] Må sitte på soverommet, siden det er der ruteren står. Føles ganske godt å klare å ordne sånne ting UTEN mannfolk

ORIGINAL: lenemor

Så har Johanna og G fått vaksina si - g klager på øm arm, mens frøkna sier at hun ikke kjenner en ting...

I dag ringte plutselig entreprenøren vi vurderer å bruke til bygging, og han og arkitekt-kona ble med G ut og så på tomta vår... de ble helt i hundre, og gleder seg til å komme igang. Avtalen er at vi skal ta med oss bilder av det vi har av inspirasjon og ideer ut og besøke dem en kveld, så kan vi komme igang med tegning av hus!!

Har også hatt besøk av en gammel kompis av G i kveld, det var godt å se han igjen, vi hang mye sammen frem til G og jeg flyttet hit, men de siste årene har vi bare sett han et par ganger i året.

Nå har jeg puttet kyllingen i ovnen (det ble crispy chicken), og skjenket meg et glass vin - begge barna sover (August har sovet på brystet mitt i bæresjalet sitt mens jeg har laget middag), og vi skal kose oss med tv og mat - jeg er så sulten at magen romler, så det skal smake! [:D]

Ser at det ikke er noen andre her inne for øyeblikket, kanskje alle har et liv? [8|]

Mina skal vaksineres på tirsdag på helsestasjonen. Jeg ringte først fastlegen, men fikk beskjed av kontordama at jeg måttre belage meg på å vente[:o] Men hun er i risikogruppa sa jeg. Men må vente alikvel sa hun.. Så jeg ringte helsestasjonen og kunne komme til tirsdagen[:)] Hintet litt om jeg også kunne få[8D], men hun måtte se ann hvor mange sprøyter hun har. Om jeg blir smittet nå så går eksamene mine til HELVETE[:-]

Back
Topp