Fredagskos :)

Lillii

Glad i forumet
Julimammaer 2016
I dag blir det Pastakyllingsalat med foccacia og hvitløksdipp :)
Å til dessert skal jeg lage denne;

Safarikake.
3dl fløte, piskes for seg.
I en annen skål piskes 200g melis og en Philadelphia naturell. (For den osten forstod jeg vi kunne spise)
Velt alt sammen i en skål. Knus en pakke eller to med safarikjeks i bunn av en form, hell kremen over og topp med bær (evnt frosne) :)

Det blir vår kos i kveld :)

Skal jobbe til sju idag, så fredagskosen blir vel ostesmørbrød til middag og melon eller saftis til dessert ^_^

Jeg tenkte jeg skulle være ekstra snill og lage vafler i dag - da tenker jeg det er to som blir glade! :)

Jeg skal på jobbfest i kveld, litt spent på hvor lenge jeg varer. Er sliten etter en litt kjip uke, så blir nok å gjøre som fanten: spise og gå.

Vi skal ha noe med kjøttdeig, tror det blir taco kjøttdeig i pita.

Ikke planlagt noe dessert, i og med det er helligdag i dag er alt stengt...

Den desserten hørte kjempe godt ut, må prøves en gang.

Obs, dessert praten endte med 2 kake stykker hjem fra bakeriet :-P Var 2 for 40kr på Napoleon og Marsipan :-D

Sambo var sliten etter jobb og jeg er syk og spydd hele dagen så ble kjempe enkel mat idag, jeg tok polarbrød med salami og de spiste pølse i brød.....

Har oreo is i frysen til senere da :-P så blir noe godt forhåpentligvis

I dag ble det soya-chorizo i brød, med sprøløk og ketchup :P Orker ikke lage mat, så da ble det veeldig lettvindt.

Vi er skikkelig tradisjonale, og kjører taco hver fredag :-P i dag spritet vi det opp med mexicansk-marinert kylling istedet for kjøttdeig.. Mmm.. :-) Kjenner jeg sliter med å spise sundt om dagen. Er trøtt og sliten hele tiden, og har bare lyst på alt som er usundt :-(

Ble nachos her!

Safarikake.
3dl fløte, piskes for seg.
I en annen skål piskes 200g melis og en Philadelphia naturell. (For den osten forstod jeg vi kunne spise)
Velt alt sammen i en skål. Knus en pakke eller to med safarikjeks i bunn av en form, hell kremen over og topp med bær (evnt frosne) :)

Jeg er hjemme alene, og har pisket sammen dette! Men jeg hadde glemt å sjekke om det var noe kjeks i huset, og det var det ikke. Så jeg har ikke noen bunn! Så da blir det å spise fyllet med noe frukt og bær til ... hehe :) eller vent, jeg har mandler! Hvis jeg knuser dem med litt smør blir det jo en slags kakebunn. Nam!

Back
Topp