Fredagskos :)

Lillii

Glad i forumet
Julimammaer 2016
I dag blir det Pastakyllingsalat med foccacia og hvitløksdipp :)
Å til dessert skal jeg lage denne;

Safarikake.
3dl fløte, piskes for seg.
I en annen skål piskes 200g melis og en Philadelphia naturell. (For den osten forstod jeg vi kunne spise)
Velt alt sammen i en skål. Knus en pakke eller to med safarikjeks i bunn av en form, hell kremen over og topp med bær (evnt frosne) :)

Det blir vår kos i kveld :)
 
Skal jobbe til sju idag, så fredagskosen blir vel ostesmørbrød til middag og melon eller saftis til dessert ^_^
 
Jeg tenkte jeg skulle være ekstra snill og lage vafler i dag - da tenker jeg det er to som blir glade! :)
 
Jeg skal på jobbfest i kveld, litt spent på hvor lenge jeg varer. Er sliten etter en litt kjip uke, så blir nok å gjøre som fanten: spise og gå.
 
Vi skal ha noe med kjøttdeig, tror det blir taco kjøttdeig i pita.

Ikke planlagt noe dessert, i og med det er helligdag i dag er alt stengt...

Den desserten hørte kjempe godt ut, må prøves en gang.
 
Sambo var sliten etter jobb og jeg er syk og spydd hele dagen så ble kjempe enkel mat idag, jeg tok polarbrød med salami og de spiste pølse i brød.....

Har oreo is i frysen til senere da :-P så blir noe godt forhåpentligvis
 
I dag ble det soya-chorizo i brød, med sprøløk og ketchup :P Orker ikke lage mat, så da ble det veeldig lettvindt.
 
Vi er skikkelig tradisjonale, og kjører taco hver fredag :-P i dag spritet vi det opp med mexicansk-marinert kylling istedet for kjøttdeig.. Mmm.. :-) Kjenner jeg sliter med å spise sundt om dagen. Er trøtt og sliten hele tiden, og har bare lyst på alt som er usundt :-(
 
Ble nachos her!
 
Safarikake.
3dl fløte, piskes for seg.
I en annen skål piskes 200g melis og en Philadelphia naturell. (For den osten forstod jeg vi kunne spise)
Velt alt sammen i en skål. Knus en pakke eller to med safarikjeks i bunn av en form, hell kremen over og topp med bær (evnt frosne) :)

Jeg er hjemme alene, og har pisket sammen dette! Men jeg hadde glemt å sjekke om det var noe kjeks i huset, og det var det ikke. Så jeg har ikke noen bunn! Så da blir det å spise fyllet med noe frukt og bær til ... hehe :) eller vent, jeg har mandler! Hvis jeg knuser dem med litt smør blir det jo en slags kakebunn. Nam!
 
Back
Topp