Fredagskos..

TereseS

Gift med forumet
Forslag til noe godt og lettvint man kan lage i dag? Jeg har mistet lysten på å lage mat for det er så kjett å måtte fInne på noe hele tida:P

Bestille en pizza :P
Vi skal ha taco, syns det er veldig lettvindt :)

Kjøttdeig, grovhakket tomater og pasta! Steik kjøttdeig og kok pasta. Legg pasta i bunn og kjøttdeig med tomatene over inn i ovnen med ost oppå. Enkelt! ;-)

Jeg er lei av taco, og tenger også noe godt fredagskos i dag! Kan godt bare være for voksne, for mini er i bursdag nå, og blir nok fora der ;)

Jeg synes forresten omelett, med fetaost, skinke, paprika og purre er veldig godt ;) ...med godt brød til slevsagt ;)

Her er det hjemmelaget pizza. Og etter at smårollingene er i sang blir det nok en form for sjokoladekake eller bare godis :) mmm.

Her går det i brødskive med makrell nå.. Har hvert borte i kveld.. Fikk gratis vippestol som er grei nok og billig nesten ikke brukt bæresæle

I kveld bør de wienerpølser :) vi holder på med litt oppussing og rydding av leiligheten siden den skal legges ut for salg om et par uker... Så det er mildt sagt kaos i heimen!

I går hadde vi Salma-laks, avokado, ingefær og sesamfrø. Jeg hadde kjøpt litt lite Salma-laks så vi supplerte med tempura maki med scampi i tillegg... Nam nam!

Back
Topp