Fredagshjørnet

har spist en sen lunsj jeg... og vært inne på presentasjonsrommet å hilst på alle de nye.... phuu...litt av en jobb når en ikke har gjort det på en stund! [8|]
 
ORIGINAL: Bens mammaLisbeth: jeg flytter....[8D]Jo, det gikk greitt. De har noe småtteri stående ut igjen, men no problem. Har kjørt ett lass med pappas bil jeg, og skal avgårde igjen snart. Måtte ta en pust i bakken da det begynte å regne[>:]Mamma passer Ben, og jeg lurer faktisk på å la han være der i natt. Blir sånn stress..Nei, må på'n igjen...

 
du er unnskyldt irene[:D]
det er de andre jeg snakker til!
 
hei hei, vi kom akkurat inn fra trilletur. skulle gå tur så marcus fikk sove, men det ville han ikke, hyla og skreik seg hes i vogna. ble en kjapp tur i butikken bare. så nå har jeg spist croissant med sjokolade og drikki olden vann med markjordbær og lest se&hør 
 
hva skal jeg finne på nå tro vaske og rydde kanskje...
trokke neigidder ikke akkurat nå...
 
ORIGINAL: Lisbeth83
ORIGINAL: Bens mammaLisbeth: jeg flytter....[8D]Jo, det gikk greitt. De har noe småtteri stående ut igjen, men no problem. Har kjørt ett lass med pappas bil jeg, og skal avgårde igjen snart. Måtte ta en pust i bakken da det begynte å regne[>:]Mamma passer Ben, og jeg lurer faktisk på å la han være der i natt. Blir sånn stress..Nei, må på'n igjen...
du er unnskyldt irene[:D]det er de andre jeg snakker til!

 
ja..... stille for tiden[8|]
 
det er det verste.... [&o] no more tanntrekking. Tanna oppe gikk greit, over på null komma nix. Men den nede var verre. Og det bittelille gasbindet som sku ligge oppi hølet opptil 1 uker falt selvfølgelig ut, ellers så har jeg svelgt det- hvilket fører til panikk. I tillegg klarte jeg å mista stingene... plutselig lå bare tråden og fløt baki der da jeg kikka inn med lommelykt. *angst* Ringte tannlegen to ganger og han sa at jeg sku stappe inn en klut i kjeften til det slutta å blø. Hakke helt slutta å blø ennå. Åååå hater å være så føkkings bekymra alltid!!! [:(] Heldigvis kommer sambo hjem om en times tid og kan passe på meg...
 
æsj da, jeg hater tannlegen sjøl. blir livredd hver gang jeg får innkallelse[8|] kjipt det måtte skje så mye dritt etterpå da.
 
sånn ere bare vettu. Flax som alltid [:@] håper bare det ikke blir betent.... luftsuppe og venteboller i en ukes tid nå ja! slankekur deluxe lissom..
 
stakkar deg [:(]
 
nå er ukens bilde avstemming laget! så stem i vei!!!
 
Da var det kveld her i heimen. Han hadde ikke feber inatt, men gav han en paracett siden han er så tett i nesa og så hes i stemmen. Han var virkelig ikke i form idag. mye klaging og gråting. lite mat, men drakk litt mer nå i kveld enn tidligere på dagen.
 
Nå skal jeg sløve på sofaen og pleie egen helse.
 
Et tips for å hindre betendelse i såret, er å bruke ibux som smertestillende,når det er sluttet å blø. Ibux er betendeslesdempende men også blodfortynnende... Dessuten skal en være forsiktig med ibux ved amming... Du kan jo høre med tannlegevakta eller legevakta. God bedring. Føler med deg!
 
ORIGINAL: Min <3 Aninedet er det verste.... [&o] no more tanntrekking. Tanna oppe gikk greit, over på null komma nix. Men den nede var verre. Og det bittelille gasbindet som sku ligge oppi hølet opptil 1 uker falt selvfølgelig ut, ellers så har jeg svelgt det- hvilket fører til panikk. I tillegg klarte jeg å mista stingene... plutselig lå bare tråden og fløt baki der da jeg kikka inn med lommelykt. *angst* Ringte tannlegen to ganger og han sa at jeg sku stappe inn en klut i kjeften til det slutta å blø. Hakke helt slutta å blø ennå. Åååå hater å være så føkkings bekymra alltid!!! [:(] Heldigvis kommer sambo hjem om en times tid og kan passe på meg...
ikke bekymre deg...normalt å blø en del å til i morge iallfall når du har trukket tenner!missunner deg ikke,men tenk nå er det gjort!feeeerdig![:D]flink jente![;)]
 
uff her her det full skriking i kveld!mannen tok henne opp for å skifte bleie ved en feiltakelse....var ikke mer som skulle til gitt[&o]
 
god kveld... føler med deg miluna, er noe dritt med tannproblemer. men bra det er over til jul..her går det fortsatt tregt med middagsspisingen, får i han 5-6 teskjeer med middag bare, og det fører jo til at han er utsultet til kvelden.. hvertfall når vi har vært på svømming.. 
 
her går det også sakte med middag spisinga...du mener middag glass ol sant?hun er ikke interesert i det[8|]får prøve igjen senere.hvilken middag får han da[8|]
 
ORIGINAL: K@trinestakkar deg [:(]nå er ukens bilde avstemming laget! så stem i vei!!!

 
hihi..glemte seff av det jeg..
var opptatt med julegavepakking..
å nå er julegaveringpakken også pakka...
skulle vi skrive hvem det var fra eller???
skulle vi bare hinte litt???
 
ORIGINAL: suprAniractil dere som har gått over til bilstol i gr 2. http://www.dagbladet.no

 
bilstol i gr 2??dette var fra nyfødt(eller du tenkte gjerna på di stolene som var avbilda[8|])
 
nå syns jeg di må bestemme seg her...hve er sikkrest??den stolen vi kjøpte ble vi fortalt at sulle sitte så bratt pga sikkerheten til barne vist vi krasja.best for ryggen eller noe slikt.
 
vi har graco med base.er ikke fornøyd når jeg brute basen,nettopp for di hun satt så bratt og forover lent!
 
men nå,nå har di forska på dette å det kan være farlig vist babyene sovner å henger med hode??noe hun gjor i større grad en i andre bilstoler vil jeg tro!!!!!!!!!!
 
herregud,hvordan får du en nyfødt baby til å ikke sovne i en bilstol?det er faktisk det jeg ønske at hun skal gjøre når vi kjører bil.slik at bilturen  går rolig for seg!
 
kjenner jeg blir iritert,har vert så mye styr ang det bilsete som jeg ikke har vert førnøyd med pga jeg syns hun satt så ubehagelig.holdt på å begynne å gråte når jeg så den lille nyfødte kroppen som var polstra til sete!nok om det.
 
syns vi får vite ny ting hele tiden..hva skal vi tro da?[8|]
 
ORIGINAL: stardust
ORIGINAL: suprAniractil dere som har gått over til bilstol i gr 2. http://www.dagbladet.no
bilstol i gr 2??dette var fra nyfødt(eller du tenkte gjerna på di stolene som var avbilda[8|])nå syns jeg di må bestemme seg her...hve er sikkrest??den stolen vi kjøpte ble vi fortalt at sulle sitte så bratt pga sikkerheten til barne vist vi krasja.best for ryggen eller noe slikt.vi har graco med base.er ikke fornøyd når jeg brute basen,nettopp for di hun satt så bratt og forover lent!men nå,nå har di forska på dette å det kan være farlig vist babyene sovner å henger med hode??noe hun gjor i større grad en i andre bilstoler vil jeg tro!!!!!!!!!!herregud,hvordan får du en nyfødt baby til å ikke sovne i en bilstol?det er faktisk det jeg ønske at hun skal gjøre når vi kjører bil.slik at bilturen  går rolig for seg!kjenner jeg blir iritert,har vert så mye styr ang det bilsete som jeg ikke har vert førnøyd med pga jeg syns hun satt så ubehagelig.holdt på å begynne å gråte når jeg så den lille nyfødte kroppen som var polstra til sete!nok om det.syns vi får vite ny ting hele tiden..hva skal vi tro da?[8|]

 
skal man liksom slutte å ha barn i bil da...
da kan de fortelle meg hvilket barn som greier å holde seg våken i en bil når de er så små?????
 
ååå blir så pist!!
 
ORIGINAL: Lisbeth83
ORIGINAL: K@trinestakkar deg [:(]nå er ukens bilde avstemming laget! så stem i vei!!!
hihi..glemte seff av det jeg..var opptatt med julegavepakking..å nå er julegaveringpakken også pakka...skulle vi skrive hvem det var fra eller???skulle vi bare hinte litt???

 
skulle hinte ja
 
ORIGINAL: stardusther går det også sakte med middag spisinga...du mener middag glass ol sant?hun er ikke interesert i det[8|]får prøve igjen senere.hvilken middag får han da[8|]

 
han får stort sett hjemmelaget middag, men tenkte jeg skulle prøve med et nestle glass i morgen.. før spiste han et helt 4 mnd glass til middag og en god pupp etterpå, men ikke nå lenger.. men det er visst vanlig at de kan ha perioder hvor de plutselig ikke vil ha en bestemt type mat.. glasset til nestle med kalvekjøtt har vært poppulært før. så kanskje jeg får prøve det i morgen.. får jo grøt 2 ganger om dagen, så jeg tror ikke han sulter..
 
æsj, freddagskvelden ække det samme uten snop! [8D] prøvde å sutte i meg litt tomatsuppe, men det gjorde for vondt. så i dag har jeg bare spist en brødskive [&:] uff merker at det er lite melk, håper det er bedre i kjeften i  morra! Blør en del ennå... [8|]Stakkars Fabian da, Lillemy, ikke gøy med hoste på de små [&o] håper han blir bra veldig fort!
 
Back
Topp