Fredagsbarna!

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
Hvordan ser septemberbabyene ut idag?
Her er Hermine, litt tufs etter å ha tatt blodprøve stakkars! ;)
bilde142_zps9a739ca1.jpg

Åh, stakkar da :)
Men hun er vel i farta straks likevel :D Søta§

Liana, har det gøy med gåstolen sin <3
20130412_114909.jpg

Hvordan ser septemberbabyene ut idag?
Her er Hermine, litt tufs etter å ha tatt blodprøve stakkars! ;)

Så søøøøt hu er<3 Stakkars, ikke noe koselig og få tatt blodprøver:( Godt det er vel overstått:)

Så søt hun er! :D
Ser du venter nr 3 allerede, sprekt! Hvordan er det å gå gravid OG ha baby? ...jeg har knapt nok energi til å følge vesla, helt uten å ha en i magen i tillegg ;)

Hehe ja nr 3 på vei, men laaangt ifra planlagt :P men skjedd har skjedd ;) har gått greit.. har fått mye hjelp av samboer på morgen med begge jentene, så da har kvalmen og trettheten ikke vært såå ille :) hadde jeg ikke hatt han her, vet jeg ikke hvor mye jeg hadde orket :P

Nydelige fredagsbarn:-)

Hehe ja nr 3 på vei, men laaangt ifra planlagt :p men skjedd har skjedd ;) har gått greit.. har fått mye hjelp av samboer på morgen med begge jentene, så da har kvalmen og trettheten ikke vært såå ille :) hadde jeg ikke hatt han her, vet jeg ikke hvor mye jeg hadde orket :p

Så spennende men en/ei til:-)

Hehe ja nr 3 på vei, men laaangt ifra planlagt :p men skjedd har skjedd ;) har gått greit.. har fått mye hjelp av samboer på morgen med begge jentene, så da har kvalmen og trettheten ikke vært såå ille :) hadde jeg ikke hatt han her, vet jeg ikke hvor mye jeg hadde orket :p

Gratulerer så mye med nr 3 på vei<3<3<3<3

Back
Topp