Fredagsbarn

Tomatsaus, litt løk, paprika og pølse! Og ost, men jeg tok av osten på hans stykker :p Det mest hvertfall.

aha :) må prøve å gi Liana litt pizza jeg å snart.. men tror mest hun bare kommer til å leke med det uten å smake :P

aha :) må prøve å gi Liana litt pizza jeg å snart.. men tror mest hun bare kommer til å leke med det uten å smake :p
Hehe. Lillebror er veldig vant med å spise selv nå da. Det blir litt gris, men det er mest fordi han stapper innpå og koser seg :D Han begynner å grise-grise når han er mett :p

hehe ja det er stas vettu :D Liana bare surrer og tuller når hun får lov til å plukke opp maten selv.. skal mose det med hendene og gni det utover :P men blir så sååå glad når hun får en liten bit av brød eller annen mat :D og da MÅ jeg jo nesten gi hun litt å søle med da :P
Hehe.. De er nå søte da. Her er hun akkurat ferdig med å smekke alt med flathanda og kline det utover, men nå er det tutkoppen som får gjennomgå.;) Morro at de får prøve seg da.. De lærer ikke å spise hvis ikke!

Back
Topp