Fredags taco :-)

miss-piggy

Forelsket i forumet
Februarlykke 2015
Da er ukas høydepunkt inntatt og resten av kvelden er det avslapping og film :-) Kjempedeilig og kunne nyte et måltid uten og bli kvalm.

Hva skal dere gjøre i kveld? :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Det hørtes deilig ut :) Er vannrett stilling på sofaen her også :P Kjøpte meg sea band i dag pga. kvalme og det funker overraskende bra, har ikke vært kvalm etter jeg tok de på :) Tror jeg har spist mer i kveld en jeg har gjort hele uka tilsammen :P veldig deilig å ikke være kvalm og ha lyst på mat igjen :) Anbefaler virkelig alle dere andre som er kvalme og prøve disse båndene hvis dere ikke har gjort det :)

Her er det sofa og tv, og noen ritz kjeks (eneste som frista akkurat nå). Er alene med datteren min på 19 mnd i helgen så tror det blir å legge seg ganske snart så jeg klarer å stå opp med henne imorgen...

Sent from my iPhone using BV Forum

Måtte spise kullingnuggets på vei til mammas middag. Hun serverte fisk fra Malaysia å det kan ikke jeg spise. Pappa og mamma var så opptatt med å gjøre seg istand til en sammenkomst de skulle på så de merket ikke at både mannen min og datteren min fikk servert ekstra mye fisk Hehe

Kom akkurat hjem fra jobb, spist mac &cheese og ser på VG lista.. Guttungen er i seng og mannen på reisejobb så savner han masse....

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Jeg ligger og ser Tudors på netflix, og spiser hjemmelagede knekkebrød med leverpostei. Det er omtrent det eneste jeg har lyst på for tiden - heldigvis er det sunt og ikke på nei-listen :P

Jeg ligger og ser Tudors på netflix, og spiser hjemmelagede knekkebrød med leverpostei. Det er omtrent det eneste jeg har lyst på for tiden - heldigvis er det sunt og ikke på nei-listen :p
Lyst å dele oppskrift?

Lyst å dele oppskrift?
Jepp :) men den blir rotete, jeg er på nettbrettet! 2 dl linfrø, 2 dl solsikkefrø, 4 dl grov sammalt hvete, 4 dl havregryn, 6 dl vann. Spre utover to stekeplater med bakepapir, ha begge i ovnen på varmluft, 175 grader. Stek en halvtime, ta ut og del i passelige biter med pizzahjul. Stek i 30-40 minutter til.

ååh, jeg vil å ha Taco! ! :o sitter på jobb og håper alle sover hele helga jeg;)

Back
Topp