Fredags skravletråd 23 juni!!!

ORIGINAL: 2gang

quote:

Det stikker så i underlivet, og i trusa er det vann!
Noen som vet hva det betyr?

ORIGINAL: Monicus
HÆ?? Nei, nå kniper du igjen!!!

Er det mye vann eller?

Nok vann til at det er vått på utsiden av kjolen min, når jeg reiser meg. Skal snart til jordmor uansett, må snakke med henne.

Oj oj oi oi oi .. something is happening!
Sniking i køen det liker jeg egentlig ikke[:D]

*her hikkes det* så det er helt sikkert uker til enda[8|]

ORIGINAL: schnuppa

Juhuuu.. skattepengene er inne på min konto[:D][:D]
16146 kr. + at sykepengene kommer om 3 dager.
Shoppeguri[:D]

æææ heldig du er da, har ikke fått mine enda jeg.. [:@][:@][:(]

Buhuu.. har så lyst til å kjøpe den reisebaggen i rosa, men det er jo litt teit er det ikke[8|] Og stellebaggen i blå.

Akkuratt det jeg vil kjøpe også.. Hehe og jeg aner ikke kjønnet..
Gjør det noe med fargene da??[;)]

tjoho, fått skattepenger i dag jeg også! nå skal det shoppes ja! ha en fin dag alle sammen

På sv.kontroll i går hadde jeg gått ned 201 gram[:D] Det er første gang siden jeg ble gravid. Lite happy nå[:D][:D]
Så nå spiser jeg gulrot, eple og pære til lunsj[;)]
Men, har nok glemt sunnheten senere i dag[8D]

Har alle pakka bagen nå? Da mannen min la seg i går, leeenge etter meg, lurte han på om jeg ikke kunne love å pakke bagen i dag. Så slapp han tenke på det. Det er kanskje på tide?

he pakka toalettsake å kamra... men he kje makka mej til å pakke resten endå hehe... kansje ej ska gjere det idag [8|]

Kor forma dokka e idag då??
mi esånn passe... tenkte ej sko vaske stove golve ... ( mannen e på besøk me en kompis so kansje ej ska benytte kjansen hehe )...
Går so lång tid å gjer noke før tida pga bekkene [8|] men gjerast må d[:D]

Fint vær me dokke ?
Her pøs regna d[&o]

Da går jeg til jordmor!

Da går jeg til jordmor!

Lykke til

God tur til Larvik Monicus! Skriver på oppropstråden du ikke melder før søndag jeg da??[:D] Nyt siste turen uten barn..haha

Heisann alla sammen!
Ikke så skravlete i dag, men godt å se at dere skravler i vei fordi det er veldig koselig å sitte her og lese [:)]

I dag er det sol og fint vær over Lillestrøm. Det blåser deilig så da er det fint med litt sol igjen.

Skal ikke gjør stort i dag. Pakke sammen klesvasken og så skal samboeren og jeg ut og spise, kose oss [:D] Det er godt vi begge synes det er koselig å gå ut å spise, digger det jeg [:D]

Ha en fin dag alle sammen [:)]

TonjeM:koselig shoppe sammen idag da!!! Må vi gjøre mer..hehe... særlig snurrer såpe..hahah! Håper du fikk opp posene dahhh stakkar!!

off ko late ej blej [&o]

Da er jeg hjemme igjen!
Ble sendt på føden, da jordmora trodde vannet kunne ha gått. Der sjekka de alt, GU + UL både innvendig og utvendig.
Men jenta har det fortsatt bra der inne. Hun er ikke så lang, men det er jo ikke jeg heller. Og hun blir ikke så tung som broren sin (han var 3730), men det gjør jo heller ikke noe.
Det viktigste er at det fortsatt er masse fostervann, og det ser ikke ut som at jeg lekker. Terminen ser ut til å stemme, så da får jeg bare smøre meg med tålmodighet[:'(]

heisann [:D]
Da har vi vært på svangerskapskurs..Sett føde video og greier...Føler meg faktisk mer klar nå jeg [&:] Fødevideoen gjorde meg mer trygg på at dette skal jeg virkelig klare [:D]

Ellers har mensenmurringene kommet til meg også..-merker de bare så vidt da..-men da er kroppen min i gang den også...

Har også fått beskjed i dag om at leppene mine har blitt større, og at magen min har synket...-så da blir det spennende å se på kontroll på torsdag om lille gullet har festet seg...

ORIGINAL: schnuppa

Jeg er veldig på utkikk etter en kul/søt stellebag/veske.
Noen som har noen gode tips?

Den jeg har er så kjip og siden vognen er litt kjip også så vil jeg gjerne ha en fet bag jaffal..

Leter etter det samme selv.. Se her: http://www.landsend.com/cd/fp/prod/0,,1_2_678_67500_109422_87869_5:view=-1,00.html?sid=4413132949755119040&CM_MERCH=SRCH#pagetext

Eller her:
http://www.going.no/stellevesker.html

Den siste linken er best og der har de så mye kult., jeg skal nok ha en av dem der ja.. [;)]

Heia jenter!

Hadde samme problemet en god stund men så plutselig fant jeg noe jeg falt for. Den passer så fint med vogna som er svart-beige. Kjøpte den på Sørbø, gav 389kr.
Bare et lite forslag...
På vogna henger det forresten ei tynn stelleveske som fulgte med. (kjøpte vogna brukt)

Back
Topp