LykkeligTrollmor
Elsker forumet
ja, da er det vist fredag igjen. her er gutta på hyttetur, mens jeg og snuppeluppa er hjemme og koser oss! ;) vi har vært en liten tur i byen med en venninne og hennes jente som er like gammel som snuppa. Bestevennene ;) De leker så fint sammen, og i dag har de hatt helt like klær på seg også! hehe. Mye rart disse mødrene får for seg! hehe. tusla en tur til byen i regnværet.. handla litt og hjem igjen.. Ble jo så klart ett antrekk til snuppa.. selv om hun ikke trenger det.. men jeg klarer ikke å la vær å kjøpe ting jeg syns er fint.. [8|]
så nå skal Amalie få litt mat, middagsglass faktisk.. hvis hun vil ha.. så skal vi bare kose oss frem til legge tid klokken 19. Blir vel litt fingermaling og lek tenker jeg. Så skal jeg kose meg med x factor og taco rester fra i går;)
ha en flott dag alle sammen!! =)
så nå skal Amalie få litt mat, middagsglass faktisk.. hvis hun vil ha.. så skal vi bare kose oss frem til legge tid klokken 19. Blir vel litt fingermaling og lek tenker jeg. Så skal jeg kose meg med x factor og taco rester fra i går;)
ha en flott dag alle sammen!! =)