Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
eldste gutten ville ha kebabrull fra balkan.. lillegutt får kialkungrillpølse, vesla får mme.. og jeg har ikke peiling på om jeg får noe mat.. har spist salat i 1 uke så kansje jeg skal ta noe annet i kveld.. så kom med forslag..
Etter en uke aleine som 3 barnsmor skal jeg og jentene avslutte uken med Peppes Pizza i dag [:)][:)][:)]
Vi mener det er oss vel unt ... hihi.. [:)][:)]
Tror det blir karbonader og brun saus... Jeg trodde mannen innviterte ut å spise i dag, men det var vist ikke så fralig at vi kom til byen når han var ferdig på jobb så da må et bli noe vi har i fryseren... Jaja, på søndag er det han som skal få stå for maten!!!
Ovnsbakt kyllingfilee med bacon og hvitløk i kremet saus og ris og salat :) Dette skal jeg spise nå samen med gutta mine. Så blir det jentekveld hos en kollega/venninne etterpå, men vet ikke om hun serverer noe (kan ikke tenke meg at jeg kommer dit uten at det står noe på bordet men)