Fredags kvelden

eplemos

Forumet er livet
Hva skal dere i kveld da jenter?

Eg skal på besøk til ei veninne som er 14 uker på vei.
Ho, sønnen hennes (5 år) og meg skal lage deilig kvelds med hjemmebakte rundstykker og eggerøre.
Og så har eg kjøpt smågodt og chips og brus.
Så blir det vel en film tenker eg.

Er jo LOST WEEKEND festival her på Askøy denne helge.
Og min kjære og hennes og flere andre gutter skal ut i båt.
Å drikke øl og sniklytte på musikken [:)]
 
Sambo er og hjelper mora å sage ned noe trær..
Men skal lage til taco snart[:)] Så blir det film og godteri og avslapning resten av kvelden[;)] Hehe, blir vel å se Politiskolen på tvNorge, om ingen andre filmer dukker opp!
 
jeg og min samboer har vært på Huk (på bygdøy) og solt oss og badet i dag, nytt den siste ferie dagen. er rimelig sliten etter en varm dag da men, i kveld skal vi ha ett vennepar på besøk og grille, det blir koselig =)
 
Hanne 29+6
 
Her blir det stille og rolig hjemmekveld
- blir sein middag her også, taco [:)]
 
Jeg skal bare slappe av og pakke i esker i kveld.. sambo er på huset og jobber.. Får besøk av mamma,hennes kjæreste og min kusine i helgen,de skal hjelpe til med oppussingen og pakkingen.. vi flytter til uken [:)][:)][:)] weeee
 
Jeg får tvillingmammaen min på besøk[:D] Skal ha "deigekveld", der vi bare skal deige oss i sofaen, spise ost&kjeks og druer, og smash, og is, og brus og og og ... [:D][:D][:D]
 
Skal ha jentekveld med noen venninner[:)] De med alkhol og jeg uten, hehe.. Sitte ute på terassen og kose oss[:)]
 
Og ikke minst, lade opp til oslotreffet i morgen[:D]
 
Nja blir vel til at jeg veksler mellom tv boksen,BV og FB hehe [:D]Men skal kose oss i morgen på grillfest da [:D]GLEDER MEG,wohoo noe sosialt [:)]
 
Pust i bakken nå, å håpe lillemann ikke lager noe storleven i kveld[8D]

Tror kanskje jeg skal unne meg et glass brus og en liten sjokolade..hihi...*knis*[8D]
 
Her har vi kost oss med en god middag. Resten av kvelden blir til å sløve på sofaen foran tv'n...mens sambo har satt seg foran pc'n for å spille. Skal kose meg med snop, chips og brus...regner med det blir hopp og sprett i magen da [;)]
 
Her har vi slappet av med ene tantungen på 14 på besøk, spist hjemmelagd pizza og alt for mye snop[:'(]  Dårlig samvittighet nå ja....
Nå sitter jeg på bv, mens lillegutt snorker i senga og sambo snorker på sofaen ved siden av meg[:)]
 
Back
Topp