eplemos
Forumet er livet
Hva skal dere i kveld da jenter?
Eg skal på besøk til ei veninne som er 14 uker på vei.
Ho, sønnen hennes (5 år) og meg skal lage deilig kvelds med hjemmebakte rundstykker og eggerøre.
Og så har eg kjøpt smågodt og chips og brus.
Så blir det vel en film tenker eg.
Er jo LOST WEEKEND festival her på Askøy denne helge.
Og min kjære og hennes og flere andre gutter skal ut i båt.
Å drikke øl og sniklytte på musikken [:)]
Eg skal på besøk til ei veninne som er 14 uker på vei.
Ho, sønnen hennes (5 år) og meg skal lage deilig kvelds med hjemmebakte rundstykker og eggerøre.
Og så har eg kjøpt smågodt og chips og brus.
Så blir det vel en film tenker eg.
Er jo LOST WEEKEND festival her på Askøy denne helge.
Og min kjære og hennes og flere andre gutter skal ut i båt.
Å drikke øl og sniklytte på musikken [:)]