Fredags kveld..

*mamma07og09*

Glad i forumet
For en stille fredag.. Ungene er reist til faren sin for uka, mannen er på sjøen og jeg sitter i sofaen å knasker love hearts i håp om og stille kvalmen mens jeg ser Jurassic World (er en dinosaur geek :D ). Lenge siden det har vært så stille i heimen gitt, men er nå litt deilig og :)

Hva gjør dere på ikveld da? :)

Det hørtes ganske godt ut!
Jeg har nettopp lagt meg. Fikk en time for meg selv etter eldste la seg. Er helt utkjørt for tiden. Er alene med begge barna i en uke nå mens mannen er hos svigermor. Han har vært syk i over en måned, så godt å få litt avstand for meg og barna. Men blir jo så sliten!

Ligger og forbanner kvalmen min. Forsøker å spise kinamat takeaway men en bit og så tar kvalmen over :-( har jo så lyst på!!!

Leter også etter noe å se på tv, men sovner vel snart. Mannen er på jobb, så jeg og jenta er med mamma.

Sovner vel snart. 1. Trimester er driiiiiiit

Jeg har alle tre hjemme og eldste har terget både meg og minste- mellomste er sliten og sint. Så jeg venter bare på at Norske talenter skal bli slutt og legge meg med minstemann. Er så inmari kvalm i dag, det er helt grusomt. I tillegg ser det helt jævlig ut her, men det får jeg ta i morgen om jeg orker :-p

Ser på norske talenter og smådupper innimellom :p kroppen sier : gå å legg dæ, men det vil ikke jeg o_O må jo se det og senkveld ;)skal bli godt når andre trimester starter ja, forhåpentligvis litt mer energi og håper at kvalmen slipper taket.

Ligger på sofaen under dyna og ser på Norske Talenter:)
Har spist hjemmelaget pizza i kveld, og nå inntar jeg nøtter:)
Kvalmen har nesten gitt seg, men matlysten har tatt overhånd... Nå kan jeg spise hele tiden...

Åh...nå fikk jeg lyst på lovehearts! Jeg er altså så fysen om dagen at jeg har lyst på ALT alle andre spiser :))

Er på jobb jeg.. nattvakt i en bolig. Stuuup trøtt og egentlig litt sulten.. glemte å ta med meg mat.. å må være våken en time til før jeg kan legge beboerne.. Zzz..

Jeg har så lyst til å se jurassic world, men har ikke kommet så langt enda :p jeg ligger på sofaen og ser på frustrerte fruer på dvd, har spist brownies varmet i microen, med vaniljeis og karamellsaus. Kan ikke klage over mye kvalme denne gangen nei, men vet ikke om jeg syns det virker som et bra tegn. Er dødstrøtt da, ser stort fram til en god lørdagsmorgen i senga ;)

Back
Topp