Fredags kveld...

smama

Glad i forumet
Hva gjør dere på da jenter??

Her sitter jeg med pc`n i fanget, kjæresten min er på vei på et møte, og da kjeder jeg meg...
Lest alt som er å lese.... Kanskje noen her inne har noe spennede å fortelle?? eller noe spennede som går på tv??

Hei!
Her ligger jeg i sofaen, ser the voice, surfer på nettet med pc'en på fanget.
Samboer er ute på livet ikveld. Jeg kommer nok til å tusle til sengs snart.
Har hatt ei tøff uke på jobb og er dødssliten og skal opp tidlig igjen imorgen
med Isabell!
Så her er det dessverre ikke mye spennende som skjer.

Her ligger vi på her vår sofa, strekker ut hånda for å nå tak i litt godter i skåla mens popstokk ruller og går frem mot nytt på nytt!

Blir vel tidlig kveld- er heilt utlada på fredager! Så håper eg å våkne til mye snø i måra sånn at vi kan ta lillesnupp med ut på akebrett!

Samme her...Sofa, tv, pc og total avslapping:) Ser på voice, synes det er kjekt...Som du skjønner, ikke store spenningsnivået her heller...

jaja. dere får nyte helgen jenter, i morgen skal jeg finne på noe morsomt...
heheh kjenner jeg meg rett, så sitter jeg like godt plantet forran pc og tv i morgen

Begynner å kjenne babyen ganske godt nå da, så det er jo ganske bra underholdning å :)

Her ligger vi begge på sofaen. Jeg med pc i fanget, han med facebook på telefonen. Reklame nå før fortsettelsen på voice og så blir det sesongpremiere på senkveld... Gleder meg :-)
Samboern skal på jobb fra tidlig morgen til ettermiddag i morgen, så må nok lade litt batterier til da. Tanken er å ha en utedag med minister'n om alt er vell med meg og kulden ikke slår oss ut :-P

Dette har nok blitt en typisk fredagskveld her i hus ;-)

Nå ligger vi utstrakt i sofaen, med potetgull og godis. Vi har 11 årsjubileum i dag, så koser oss litt :-) Ellers har jeg vært på apoteket og fått penicillin til lillegutt, og rydda ut av bilen som vi skal bytte ut i morgen. Blir vel senga snart siden vi må tidlig opp i morgen.

Jeg har feber.... 

J
I
P
P
I
.........

Mini er også syk, hun hostet så mye at hun kastet opp, så jeg tok henne opp og vi ser på the voice nå. Skal prøve å legge henne igjen snart, få i både henne og meg selv paracet og prøve å bli frisk... Selv om jeg ble syk i dag :p

LittleMonkey skrev:
Jeg har feber.... 

J
I
P
P
I
.........

Mini er også syk, hun hostet så mye at hun kastet opp, så jeg tok henne opp og vi ser på the voice nå. Skal prøve å legge henne igjen snart, få i både henne og meg selv paracet og prøve å bli frisk... Selv om jeg ble syk i dag :p

GOD BEDRING til dere begge :)

Back
Topp