Fredagens kveldsmas! :D

Live2Learn

Elsker forumet
Nå må dere komme igjen jenter! Tregt forum! 

Hva gjør dere ikveld?

Jeg koser meg med Cola Zero! JOY! =) 

Snart skal jeg krype i armkroken til min kjære og se film på tvnorge! :D 
Handler om borgerkrig i Amerika 2013.. (haha, filmen var laget i 1997! :P) 

Stille og rolig her og =/
Er litt forum-troll mens jeg venter på maken skal bli ferdig ute.
Han fikk ny latebil i dag og har så i si holdt på hele dagen med "innredning"
Forstår godt han er gira og han storkoser seg =)
Bare kjedelig å sitte her alene, iallefall når det er så stille på forumene.
Får vel finne en film på tv å titte på en stund, men blir nok en tidlig kveld på meg.

Så heldig du er som kan krype inn i armkroken på din kjære! Jeg derimot tåler ikke lukta til min, misforstå meg rett - han lukter veldig godt, men jeg orker ikke noen som helst lukter for tiden :p Og er sååå kosesyk, men orker rett og slett ikke.. Så her sitter vi i hver vår ende av sofaen og ser på samme film som dere :)

Barna ligger over hos foreldrene min i natt, så her er det stille og rolig. Sov en times tid etter middagen, og har enda ikke våknet helt til Har hatt ett øye på The Voice, og det andre på pc'n. Kjenner det blir natta om ikke så alt for lenge, skal bli godt å sove utpå litt i morgen!

Vi har kost oss me krabbe( klør for min del), ostekake fra igår og tur på stranden, nå skal vi snart ha jordbær å siden en god dusj for å få bort noe sand :-)

Hørtes jo ut som en skikkelig kos kveld det :) Her har jeg kost meg med alt for mye is og vannmelon, mens jeg satt å sippa til Brura blei lura -og ja, jeg er alene hjemme :p Nå har jeg faktisk forflytta meg til soverommet da, snart sovetid for de gamle :D Kos dere videre i "natten" ;o)

Jeg og snuppa har spist fiskesuppe til middag i dag og så har jeg bada henne før hun la seg. Etter det ble det litt wordfeud før det nå er "next great baker" på tlc. Får se om jeg orker å se det ferdig før jeg sovner i sofaen :-P

Har nettopp hatt besøk av noen gode venninner, har kost oss med god mat , sett film å pratet:-) kjempe koselig! Men nå ligger jeg i senga å skal prøve å sove før jeg skal på jobb kl halv 8 i morgen tidlig...

Back
Topp