Fredagen er her

Olive76

Forumet er livet
Felix sover og jeg jobber litt. Sender litt mails og slikt. Er snart tilbake i jobb for noen uker....

Eller skal vi feire fredagen med basseng og pizza. Det trenger vi til. Vintermørket senker seg og særlig Far i huset er veldig trøtt. Blir bra med pappaperm og litt senere morgener for både ham og oss. han fungerer dårligt i november! Blir bedre når desmber kommer.

Projekt innen permisjone er over for nå: Rydde og kaste i halvtomme produktflasker på badet, samt gjøre meget grundig rent innpå der. Så kan svigermor ta resten av huset når hun kommer.
 
Hørtes ut som et fornuftig prosjekt, Olive - jeg tok noen skikkelige krafttak og kastet ting masse i badeskapene da vi flyttet, og nå har jeg prøvd å innføre tøm før kjøp-prinsipp på en del ting

Her er det deilig fri-fredag. Har vært på den nyåpnede Rimibutikken i Volda (åpnet i går) og handlet inn til pizza, vafler og kjøttkakesteking - de hadde tilbud på kjøttdeig og jeg har masse hjortekjøttdeig som trenger å tas av, så i dag skal fryseren fylles med ferdige kjøttkakepakker - deilig! Mamma kommer på besøk i kveld, så det skal vaskes litt - tok i grunn mesteparten av huset til klubb på onsdag, så det blir å vaske og gjøre klart rommet hennes og badet hun skal bruke - så alt ser tipp topp ut. Og så blir det å kose seg med mann og barn - pizza, vafler og vaffelhjarte på tv, og når ungene legges setter G turen mot Ålebyen for å hente svigermoren sin - jeg gleder meg!
 
God fredag jenter :-)
Basseng og pizza hørtes godt ut Olive76 og kjekt med svigermor som kan hjelpe til :-)
Har fått ryddet sikkelig de siste ukene her også med visninger.Utrolig hva man sparer på.

Så kos med besøk fra østlandet Lenemor, kos dere masse.

Her så er det bisetelse for far i kveld på kongsvinger så jeg og k som ta en svipp tur over til sverige å hente bagen til vogna som vi har bestilt.
Ellers så blir det litt shining til visning i morning, håper huset går til mandag. Denne uka har vi hatt besøk 2 dager av 3 par som ikke rakk visning i morgen og merker det er ikke lett å holde det ryddig med barn i hus og ikke minst k da :-)

Ønsker alle en super helg
 
Håper det gikk bra på bisettelsen i dag, Fru - det blir på en måte så virkelig når man kommer til begravelsen synes jeg.

Her sitter jeg helt alene i stua, og ser på big brother (ja, jeg har sett i ett minutt nå - jeg venter på at Idol skal begynne). G er og henter mamma på Vigra (Ålesund), og siden de har det litt travelt for å rekke en ferge tilbake igjen er flyet selvsagt forsinket - bare med 20 minutter, men det var mer enn nok - så nå må de kjøre en omvei hjem igjen for å slippe å vente i tre kvarter på ferga....

Barna ligger og sover, lillebror var skikkelig febervarm da han ble lagt, og storesøster var skikkelig kranglete... menmen - nå sover de og jeg har virkelig tatt helg.
 
Back
Topp