Fredag??

lenemor

Forumet er livet
Er det fredag i dag?? Hjelpes som tiden flyr!

Har nettopp stått opp jeg - bare dusjet og satt igang en maskin med klær. August sover, så jeg hiver i meg maten for å rekke å spise før han våkner... matro har blitt et fremmedord gitt

Ute er det fint vær i dag, så jeg tror vi må ut og trille litt - kanskje vi skal få postet litt julekort? I kveld er det pepperkakehus-pynting, og det tror jeg blir gøy... kanskje snuppa er i godt humør igjen også, hun har vært så sint og sutrete på morgenene denne uken at det er til å bli sprø av

Vi sto opp tidlig og var med på St Nikolas feiring på skolen som Stein Håkon skal begynne på neste høst, det var koselig, med boller, lykter og bål. Etterpå henta vi mellomsøster og dro i bhg. Tenkte jeg skulle handle noen julegaver og skrive noen julekort, men kortene som jeg bestilte er ennå ikke kommet.[:@]
Har jo masse jeg burde ha gjort hjemme, men har litt lyst til å gå på trening, så vi får se hva dagen bringer.

Mannen min kommer hjem i kveld (borte hele uka) så det blir koselig

god morgen! nå sitter jeg oh spiser frokost.. her snør det.. hadde egentlig tenkt til å gå ned på hs etterpå, skal på 6 mnd konrtoll hos lege.. men tror jeg dropper det i dag..[8D] må få vasket etc etterpå.. for har hengt litt etter pga eksamen.. [8D] 

i kveld skal vi til kolbotn og på askil holm konsert.. blir sååå fantastisk.. etter en skikkelig drittdag i går.....[&:]

Her var det som vanlig full aktivitet rund kl 7 - det var av og på med klær, inn med frokost og utav døra innen klokka 8. Amalie trygt i barnehagen og skolebarna på skolen. Hjem, spise litt frokost og se litt på TV. Ellers fant jeg fram enda litt julepynt som jeg har fått opp på gangen - julekrybba og mange flott engler rundt, laget av de to eldste barna mine (englene). Det ble kjempekoselig syns jeg[:)]

Jobben starter om en liten time - gleder meg til å komme meg avgårde. Det gir meg mye å jobbe ilag med barn, selv om det er litt krevende til tider å jobbe en-til-en, men det beste er vel at jeg føler at vi har fått fin framgang ilag[:)]

Jeg har forøvrig en stikkende matte i ryggen når jeg skriver - men det er litt godt også....fikk "spikermatte" av mann og barn igår. Den skal brukes! Er så stiv i nakke og rygg at jeg tror det kan bli bra etterhvert[:D]

I kveld blir det rolig TV-kveld. Mannen skal på julebord og starter "fryktele tili" kl 17 hos en kollega (vorspiel)[&:] Tenker jeg er trøtt i toppen når barna endelig har komt seg i seng.

God fredag jenter og 4 des

I dag skal vi ta over det nye huset jhooo jeg gleder meg.
Ikke lenge før jeg får soverom igjen.

Vi er dåvendyr som vanelig dagen startet 08.30 da kom chr krypene opp i sofaen min og vi koste oss med mikke mus og han fikk velge pakke i mikkemus posen sin.

Så oppdagen han at det snødde ut og en stor smil lyste opp ansikte mamma nå kan jeg gå på ski.

Ønsker alle sammen en go helg og fredag

Hallo damer!

Nå har pappa kommet på besøk og Frida kan ikke vente til de skal dra. De reiser etter barne-tv, men Frida har gått i hele dag og sagt "no, fære no".[:D] Hun gleder seg sånn til å reise på ferie hos morfar. Pappa ble med meg og jentene på hs for å måle og veie nå som Maja er en måned (i morgen). Kontordama spurte om jeg hadde med meg broren min. Dere skulle sett smilet hans da han fikk høre det. Jeg har en ung far, men likevel altså. [;)]Maja har vokst 3 cm og har blitt 4250 g. Hun har lagt på seg over en kilo.[:)] Jeg benyttet sjansen til å få målt og veid Frida også og hun har blitt 98 cm og 17,5 kg. [:)] Nå holder jeg på og pakker til Frida mens pappa og Frida er ute og går på ski og Maja sover ute i vogna si.[:)]

God helg alle sammen![:)]

Back
Topp