Fredag

dynnna

Gift med forumet
God morgen alle sammen

Her har natta vært fæl... Lille gullet er forkjøla, og har feber, og hun fikk ikke til å sove med smokken i munnen, da hun ikke fikk puste, men hun fikk heller ikke sove noe godt uten smokken, så har mista antallet jeg har vært oppe i natt for å roe henne ned. [&o]
Håper hun får sove litt på dagen i dag, for da skal jeg også sove...

I dag er det kaldt i dag... Var 2,4 grader da jeg sto opp, brrrrr..... Må vel snart finne fram vinterjakker og kjeledresser...

Ha en fin dag folkens[:)]

Vært oppe flere ganger i natt for å gi smokk og roe ned snuppen, men han endte utrolig nok med å sove til 6.30[:D]
Var oppe i 1 tia, og skifta bleie og ga litt melk også.
Plutselig begynt med nattmåltid igjen mens han er syk[:o]
Humøret hans er fortsatt på bånn, bare kjefter og er sur og sint, så jeg er glad det er helg nå, og pappan skal være hjemme også.
Satser på at han sovner fint ikveld også, så vi får slappet av og kosa oss litt[:D]
Blir vel å gå en tur idag, og handle litt, skulle egentlig besøke en venninne med en på 1 år, men tror ikke jeg tør pga Linus, vet ikke om det smitter el ikke.

God bedring til alle de andre små og storesom er syke også

morn eller ska e sei natta hehe... ha vært på jobb i natt, stått opp med Casper å håpa han bli klar for formiddagskvila snart sånn at vi kan legg oss! Har fri helg! Ska bli godt! [:D] Ska kos me i lamme guttan mine tenkt e!

Her ha det nettopp haggla te min store sorg, e hæl ikke vinter, kaldt, guffent å ufyselig[:@][:'(][>:][&o]... håpa det snart går over... vi har jo ikke hatt høst enno [>:]

Ha en fin dag!

God morgen, jenter.

I dag våknet Amalie ca 4?????????????
Måtte opp klokken 4.30 å gi henne melk. Hun våkner jo aldri, så jeg forstår ingenting jeg(kanskje en reaksjon fra sus)
La henne igjen, å så sov hun til nesten 8.
Skal vaske i dag, å så skal vi på hyttetur i helgen sammen med et vennepar, å barna deres. Gleder meg til det.
Ellers detter regnet ned her.

Ha en fin helg, jenter
Klem klem[:D][:D][:D]

god morgen!

sondre våkna kl 01,30i natt å hyl-skreik.. villa ikke ro seg ned, nøtta ikke at eg tok han opp å holdt ha. mått tell slutt gje han en paraset før å se om han roa seg ned av det.uff.. det e ækkelt når du ser at ongen din har d ont men ikke veit kor hæn..[:o]
jaja.. så søv no ilamme oss ræsten av natta..
idag bi det vel litt hælgevasking[;)]

ha en fin dag alle sammen!!!

Back
Topp