FREDAG!

x1x83modell

Elsker forumet
God morgen![:)]

Første arbeidsdag idag... begynner ikke før 16 da, å jobber til 20, så ikke alt for lang dag[;)]

Natta i natt var bedre enn i går. Hun sovnet 18.10. Var så trøtt, og våknet bare 1 gang før 2, så sov hun til litt over 5. Da var det umulig å få henne til å sove igjen...

Skal bare kose oss hjemme før jobb idag. Så blir det jo spennende å se om samboer får lagt henne i kveld uten kvelds puppen...[8|][&:]

GOD HELG!

God morgen[:D]

En kjapp tur innom her, før jeg skal gå til bussen med Mats Andre.
Natta har vært bra, Maja Lovise var litt urolig, men ikke sånn som natta før. Sov til 0630. Det er greit nå, som vi står opp så tidlig likevel.
Ute stri-regner det[:'(][:-] Så blir nok mest innedag tenker jeg. Gjøre litt husarbeid tenker jeg.

Ha en fin dag[:D]

God morgen....

Linus sovner så fint på eget rom, så han sovna før 19 igår og sov til 6 i morges...Nå sover han igjen....
Sommer og sol her fortsatt, så idag blir det  nok å gå en tur når han våkner tenker jeg....ellers er huset ryddet og klart til helg[:D]
Skulle så gjerne møtt dere alle i morgen, men det passer desverre ikke, vi er ikke hjemme i morgen...Skal avgårde på fotballturnering med tantebarna mine, så det kan jeg desverre ikke avlyse[&o]
Men håper dere får det helt supert, og at dere koser dere masse.....[:D]  Og så må vi få referat[:)]

Ha en super Fredag alle i hop

go morn!
casper la seg kl åtte igår, sovna ganske fort, men ble skremt av ei nabo katt som vrælte utfor vinduet i ellve tiden, han hadde øynene lukket men skrek veldig, var ikke lett å få han til å åpne øynene slik at han så vi var der, tilslutt fikk han åpna øynene, men det gikk veldig lang tid å roe han ned, byssa han lenge, sang, prøvde å ligge sammen med han, bære han rundt omkring og gi han mme. Tilslutt roa han seg og sovna i halv ett tia...
Da var jeg rimelig svett og sliten... Å tenkte hellsikkas katt, hadde på en måte vært greit om det hadde vært vår katt, men det var det jo ikke for han lå jo å sov inne. irriterende..
Men men han sov godt frem til i halv åtte tiden i morges, fikk litt mme og kos i senga en times tid før vi sto opp, nå har han fått frokost å driver å leker litt på gulvet!

Skal på nattevakt i helga så jeg håper at det ikke kommer til å skje det samme, for gu så slitsomt det der var [&o] vet ikke om samboern takler det om det blir slik nå pga kyssesyka og angsten, blir liksom dobbelt opp... så vi krysserfingra å håper det går bra!

ha en fin dag!

Heisann heisann.

I dag reiser vi til OLSO for å overnatte hos lillebror. Sambo hans er ikke hjemme denne helge desverre. Mannen og lillebror skal på LATTER i kveld, og jeg skal være igjen alene i leiligheten med T. Får legge meg tidlig så jeg er godt uthvilt til i morra... GLEDER/GRUER meg. Blir kjempespennende.

T har endelig sovet godt igjen etter tre netter med bare grining i 3-4 timer.
Vi har sommersol og veldig varmt her, så vi får nok satse på mange pauser innover.

SNAKKES I MORRA JENTER!![:D]

Back
Topp