Fredag

mysen76

Gift med forumet
God morgen[:D]

I dag er det vist jeg som er tidligst oppe.....
Har vært oppe siden 03.15 jeg[:'(][:'(][:'(][:'(]
Har vasket klær,brettet klær å lagt på plass[:D]
Alle andre i huset ligger jo og sover, å jeg kjeder meg[&:][&:]
Skal til frisøren med de 2 eldste i dag, til dyrlegen med hunden(vaksine)å så skal jeg i 40 års lag i kveld.......

Ha en fin dag, jenter

Klem klem (tror snart jeg russler i seng igjen.........)

God morgen!

Gadd ikke mer når klokka nærmet seg 6, da hadde snuppa vært så å si våken fra litt over 5...er så utrolig irriterende når jeg tror hun sover. Så går jeg ut av rommet,så etter noen min begynner hun å grine igjen!!!![:@][&:] 

Ser faktisk ut som det kan bli litt sol idag. Skal til ei venninne. Så håper jeg å få klippa meg. Skal ut i morgen![:D] Gøy å freshe seg opp litt da....[8D][;)]

Ha en fin fredag!

God morgen!

I dag våknet gullet kl 5 men sovnet igjen og var opp kl 0645, da var mor strålendes fornøyd [:D] 
Nå sitter vi å ser på god morgen Norge og bare koser oss i regn været.
Det blir å gjøre de vanlige tingene, utover det skal vi ikke gjøre noen ting, bare kose oss [:D]

God morgen.
Celine våknet klokken 0630, blid som ei sol. Sto i senga og ropte MAMMMMA så da var det bare å komme seg opp.
Jeg skal til foreldrene mine i dag og regner med at celine blir igjen og overnatter til i morra[:D]

Idag sov Linus til kl 07 for første gang på lenge, var våken i 5 tia, men sovna igjen...åh, så deilig, håper det fortsetter[:)]
Vi får besøk av venninna mi idag, og ellers blir det bare vanlig fredagskos, for i morgen skal Linus på overnatting hos tanta, onkelen, fettern og kusina si, så det blir spennende[:)].....
Blir første helga uten barn siden han ble født[:)]
Ellers tror jeg vi har vepseinvasjon her, jeg har vel drept nærmere 10 veps idag, og jeg er livredd veps[8|]

Ha en strålende dag alle sammen[:D]

her har vi hatt en fin natt..sovnet 20.00 og sto opp 07,15 i dag[:)]
i helgen har vi barnefri,skal på hytta med et vennepar..så skal snart levere adrian hos mamma[:)][:)]
Det blir deilig , håper på fint vær i helgen[:D]

ha en fin helg alle sammen[:)][:)]

God dag!!!

I dag flytter sambos datter inn hit på HELTID!!! (har bodd her annen hver uke fra vi ble sammen og til nå) Så skal ordne rommet hennes sånn at det blir litt ryddig og koselig til hun kommer tilbake..Hun "glemte" å rydde sist uke...[:D]

Jesper har begynt å våkne om natten igjen....hadde glemt hvor slitsomt det er !!! våkna 2 ganger i natt......

Nå er han hos bestemor som ikke hadde sett han på 3 dager...hihi...bor ca 4 km unna oss.

Skal male kjøkknet vårt nå!! Håper på og få begynt i kveld!!!

HA en SUPER dag!

Morning!

NO har vi endelig kommet oss på føten. va opp å spiste frokost i ni tia, men la oss igjen og sov til 11.30.

Idag blir det litt pakking til vi skal til Danmark om mandagen. Vi må prøv å fær på en besøksrundre i dag å i mårra.. Må en tur til byen å hente togbilettene.

heisann!
idag sto vi opp kl 8. sondre har vært litt urolig inatt.. har fått en ny hobby, ska stå i sænga heiletia.. ellers har vi bære vært heime å rydda hus. ska på middag tell foreldran mine seiner[:)]

ha en fin dag alle sammen[;)]

hei å hopp
her våkna casper i fem tia men sovna igjen å våkna kl syv, men vi la oss å sov vidre etter vi hadde vært litt våken til i halv ni tia, da sto vi opp å spiste, la oss litt før halv 11 å sto opp litt over tolv [:D]

I ettermiddag kommer mormor og bestefar innom på besøk når dem kommer fra lofoten!

Så nå blir det litt rydding å slikt

ha en fin dag

Halloen!!!

En helt tåpelig dårlig natt! Marie hylte og beljet fra 23.30 til 5. Trodde ejg skulle spy når klokken ringte 6.15. Men har vært overraskende pigg i dag. Og mannen min har vært superdyktig! Ryddet og vasket hele huset og tatt Marie og Bella på tur i det verste været på år og dag.

Jeg har fått en superjobb! Snakk om OK kollega! Har ikke møt maken!

Back
Topp