Fredag!

x1x83modell

Elsker forumet
God morgen! Sent oppe dere er.....[;)]

Virker som snuppa blir bedre i forkjølelsen, for i natt sov hun faktisk fra 19-03 uten å våkne, det er nesten rekord...så sovnet hun igjen (uten melk) og sov til 6.10...litt bedre enn 5![:)]

Sol ute idag, knall blå himmel. Må nok ut litt idag ja! Kanskje en dyrepark tur...

Nå sitter Aurora å ser på meg, og begynner med sin nye sutring, skikkelig "synes synd på meg sutring", for å bli tatt opp.....Hun må vel få grøt snart!

God helg!!![:D]

Da var vi også oppe! Thea gulpa/kasta opp  i senga MI i mårrest, så her var det bare å komme seg opp. Så nå har vi skifta på senga og sommer morgen er endelig kommet på tv...snuppa syns det er litt koselig. I dag tenker jeg å legge meg formiddag og håpe hun sover noen timer....Vi må ned på elkjøp å hente fotobok fra frankriketuren...ellers lite på tapeten her!

ha en fin dag!

God morgen. [:D]

Ja, da var vi å oppe, til en ny solskinnsdag. [:)]
Tilde sov til kl 7 idag, nesten 12 timer i natt også!! Hurra.
Idag blir det mere klesvask og pakking i bilen, før vi kjører avgårde i morgen tidlig. Blir godt å komme oss litt bort,å se nye plasser. Håper bare vi har sola med oss, hehe [;)]

Nå er det frokost her, ha en fin dag alle sammen. [:D]

God morgen alle sammen.

I natt våknet Trygve rundt halv fire og bare skrek. Vet ikke hvorfor, men han ville ikke roe seg med smokken. Lurer på om det kan være tennene for han holder på med 4 stk på en gang.
Vi ga han en flaske melk, så sovnet han tilslutt!
så sov han til halv sju, da måtte vi stå opp.

Nå har han fått en flaske mme og begynner å bli veldig trøtt igjen.

I dag skal vi ikke noe spes. Sola skinner igjen i dag så vi må nok ut en tur. Mulig vi tar en MT-tur!![:D]

ha en god dag alle sammen

God morgen alle sammen[:D][:D]
I dag våknet Amalie 07.15. Nå har jeg vasket gulvene, så nå er helgevasken ferdig[;)][;)][;)] Får besøk av en venninne i dag, så det gleder jeg meg til.
Ellers er det sol her og i dag[:)][:)][:)][:)][:)].
Ha en fin dag jenter[:D]

Hei og hopp[:D]

I natt har hun sovet greit, var våken en times tid mellom 6 og 7 i dag, men så sovna hun igjen og sov til 08.30[:D]
Nå har vi spist frokost, og hun ligger på gulvet og demonterer pusslematta si[8|][8D][:)] Det er visst veldig spennende.
Baker brød nå, og så må jeg se om jeg får klippet plenen her i dag. For det trengs veldig...
Så blir det vel en trilletur senere i dag.

Ha en fin dag folkens![:D]

ÆSJ!!! Får ikke start på plenklipperen...[:@][&:][:-]

Go morgen.

I natt har alle sovet godt. Jamie våknet halv 8, men det var litt tidlig å stå opp, så han fikk smokken å sovnet igjen.

Oliver er gått med faren for å klippe seg. Så skulle de på TOYS`R US, for Oliver har vel 900 kr igjen etter bursdagen 8.juni. Så fant han seg en *BILER* lastebil i reklameblad fra Toys `r us igår, så da skal de kjøpe den.

Jeg skal begynne å pakke for guttene idag. Så skal jeg pakke til meg selv, for jeg drar til Stavanger i kveld. På husmorferie, Bare til søndag, men det er bra det og.

Go ettermiddag mine damer!!

Da var jeg og Jesper hjemme igjen etter tur på sykehuset og ultralyd av hodet hans....
SLITSOM tur for det var så varmt også ville han ikke spise noe som helst og ikke ville han sove.
MEN nå er vi hjemme og han har spist grøt og melk og sover på magen i senga si....

Må rydde ferdig kjøkkenet og lage litt middag....sambo kommer snart hjem. Pappa har dratt for å hente han på jobb nå, også skal de sette på lister rundt den siste døra i gangen også er den 100% ferdig......utenom gulvet da...så ikke 100%.

hehe.....håper dere har hatt en fin dag og får en fin kveld!

Back
Topp